• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای کمالشهر خبر داد؛

بازسازی ۱۳۰ باب خانه محروم در کمالشهر

  • کد خبر : 27991
  • 20 اردیبهشت 1403 - 17:46
بازسازی ۱۳۰ باب خانه محروم در کمالشهر
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای کمالشهر با اشاره به ساخت پنج خانه محروم در شهرک امیرالمومنین (ع) کمالشهر از بازسازی ۱۳۰ باب خانه محروم با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان برای هر یک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مهدی طالبی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای کمالشهر امروز در حاشیه بازدید مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از پروژه ساخت خانه‌های محروم در کمالشهر ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های گروه های جهادی در سطح استان گفت: گروه جهادی شهید حججی از سال ۱۳۹۶ تشکیل شد و خدمات زیادی را در حوزه‌های مختلف ارائه کرد.

وی با اشاره به شناسایی نیازمندان واقعی توسط گروه های جهادی محلات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج بیان کرد: در طول سال‌های گذشته بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی در نقاط مختلف این شهر در میان نیازمندان توزیع شد و تهیه و اهدای بیش از ۲۳۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم بضاعت نیز صورت گرفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای کمالشهر از مشارکت ۵۰ درصدی سازمان بسیج سازندگی استان البرز در قالب برنامه وصال عاشقی خبر داد و اذعان کرد: این برنامه در قالب جشن ازدواج زوج‌های جوان از سال ۱۳۹۷ در استان البرز برگزار می‌شود که در سال گذشته به عنوان یک مدل کشوری مطرح و برگزار شد.

طالبی با بیان اینکه در حوزه ساخت خانه‌های محروم جمعاً ۱۵ پروژه در این شهر در حال ساخت است عنوان کرد: هر پروژه حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دارد. این خانه‌ها به متراژ ۶۵ متر به صورت ویلایی ساخته می‌شوند تا از این طریق خانواده‌هایی که خرید زمین و ساخت مسکن برای آنها دشوار است، صاحب خانه شوند.

وی با اشاره به ساخت پنج خانه محروم در شهرک امیرالمومنین (ع) کمالشهر از بازسازی ۱۳۰ باب خانه محروم با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان برای هر یک خبر داد و توضیح داد: دستگاه‌های مختلفی در تأمین مالی کمک حال ما بودند اما متولی اصلی و حامی طرح کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

طالبی مطرح کرد: در حوزه جهادی پزشکی سالانه بالغ بر ۱۰ بیمارستان صحرایی در منطقه برپا و اردوهای جهادی در خرمدشت، شهرک پیشاهنگی، حسن آباد، ترک آباد و شهرک امیرالمومنین (ع) برگزار شده و سالانه بیش از چهار هزار نفر از خدمات ویژه دندانپزشکی، چشم پزشکی، ارتوپد و … بهره مند می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه فعالیت‌های قرارگاه جهادی شهید حججی چند وجهی و چند بعدی است، اظهار کرد: از طریق همکاری با مراکز بهداشت و بیمارستان‌های سطح منطقه، نیازمندانی که توان مالی بالایی ندارند، به بیمارستان‌های اطراف شهر کمالشهر ارجاع پیدا کرده و خدمات درمانی موردنیاز را دریافت می‌کنند.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27991

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.