• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

بازگشایی و فعالیت تمامی صنوف در کرج

  • کد خبر : 3222
  • 25 دی 1399 - 10:18
بازگشایی و فعالیت تمامی صنوف در کرج
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز از بازگشایی و فعالیت تمامی صنوف در کرج خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا و با توجه به روند نزولی مبتلایان به بیماری کرونا، مجوز آغاز بکار تمامی صنوف صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، بهروز حصاری، رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز از بازگشایی و فعالیت تمامی صنوف در کرج خبر داد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا و با توجه به روند نزولی مبتلایان به بیماری کرونا، مجوز آغاز بکار تمامی صنوف صادر شد.

وی افزود: با قرار گرفتن شهر کرج در وضعیت زرد و عبور از شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا، تمامی صنوف از جمله تالارهای پذیرایی می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و پذیرش نیمی از ظرفیت تالار، فعالیت خود را از سر گیرند. مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا توسط این اتاق و اتحادیه های صنفی به تمامی فعالان صنفی در سطح شهر ابلاغ شده است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز یادآور شد: همکاری و همراهی اصناف کرج در اجرای مصوبات استانی مبارزه با کرونا در سطح کشور رتبه نخست را به دست آورده که این امر نشانه ای از احساس مسئولیت و تعهد بازاریان نسبت به مردم و محیط پیرامون خود است.

حصاری مطرح کرد: در جریان شیوع کرونا در کشور، برخی اصناف مانند تالارهای پذیرایی، آرایشگاه ها، چایخانه ها و رستوران های سنتی، قنادی ها و … متحمل خسارت فراوانی شده اند که رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان شاغل در این اماکن و جبران بخشی از خسارات وارده به آنها، ضروری است و باید در اولویت برنامه های حمایتی دولتی قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=3222

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.