• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

باید از همه ظرفیت های قانونی برای تحت پوشش قرار دادن مشمولان فاقد بیمه اجباری استفاده کنیم

  • کد خبر : 9419
  • 15 شهریور 1401 - 9:49
باید از همه ظرفیت های قانونی برای تحت پوشش قرار دادن مشمولان فاقد بیمه اجباری استفاده کنیم
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز گفت: باید از تمامی ظرفیت های قانونی جهت تحت پوشش قرار دادن مشمولان فاقد بیمه اجباری با کمک 70 درصدی دولت در پرداخت حق بیمه ها استفاده کنیم.
به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، هادی بشیری، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز در نشست با نماینده بنیاد علوی در این استان، گفت: با توجه به جایگاه صندوق در قرارگاه اجتماعی استان البرز باید از تمامی ظرفیت های قانونی جهت تحت پوشش قرار دادن مشمولان فاقد بیمه اجباری با کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه ها استفاده کنیم.

 

وی افزود: برخی افراد مشمول که فاقد هر گونه بیمه اجتماعی هستند، حتی توان پرداخت پنج درصد سهم بیمه شده را هم ندارند که با شناسایی و کمک در پرداخت سهم بیمه آن ها، گام های بلندی در زمینه توانمندسازی و حفظ کرامت و منزلت افراد در جامعه گام بلندی برداشته خواهد شد. اجرایی کرددن نظام جامع تامین اجتماعی چند لایه برای افراد، حمایت، امنیت و رفاه نسبی را به ارمغان می آورد.

بوئینی، نماینده بنیاد علوی در استان البرز نیز در این نشست مطرح کرد: اگر مسائل به درستی در قرارگاه اجتماعی احصا و اطلاع رسانی شود، می توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود وضعیت استان را بهبود بخشید. می توان با شناسایی افراد نیازمند که توان پرداخت حق بیمه ندارند و نیز استفاده از کمک‌های خیرین و سازمان‌های متولی حق بیمه آن ها را پرداخت کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9419

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.