• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2

برخورداری اعضای جهاد دانشگاهی مشمول صندوق و مشاغل خانگی از بیمه اجتماعی

  • کد خبر : 9217
  • 01 شهریور 1401 - 20:08
برخورداری اعضای جهاد دانشگاهی مشمول صندوق و مشاغل خانگی از بیمه اجتماعی
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز گفت: اعضای جهاد دانشگاهی مشمول صندوق و شاغلین خانگی می توانند از مزایای بلندمدت بیمه ای شامل بازنشستگی، از کار افتادگی و مستمری بازماندگان بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، هادی بشیری، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان البرز در نشست با رؤسای جهاد دانشگاهی و رئیس مرکز ساماندهی مشاغل خانگی استان گفت: اعضای واجد شرایط جهاد دانشگاهی و شاغلین خانگی می توانند از مزایای بلندمدت بیمه ای شامل بازنشستگی، از کار افتادگی و مستمری بازماندگان بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در صورتی که این افراد ۱۸ تا ۵۰ سال داشته باشند، با استفاده از کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه می توانند بیمه اجتماعی شوند، به جایگاه تامین اجتماعی در جامعه اشاره کرد و افزود: برخورداری از بیمه تأمین اجتماعی علاوه بر ایجاد امنیت خاطر برای آینده افراد می تواند معضلات اجتماعی را نیز کاهش دهد.

احمدرضا فیروزی، رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز نیز در این نشست بیان کرد: صندوق بیمه اجتماعی می تواند برای شاغلین خانگی و افرادی که دارای شغل ناپایدار هستند، امنیت به دنبال داشته باشد. جهاد دانشگاهی می تواند اعضای موقت و حتی دائم را که بیمه ندارند و مشمول صندوق هستند، به این مجموعه معرفی کند.

رشنوادی، رئیس مرکز ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز نیز در این نشست از گسترش همکاری های این مرکز و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خبر داد و اظهار کرد: قبلا بخشی از شاغلین خانگی برای برخورداری از بیمه به کارگزاری های صندوق معرفی شده اند و با توجه به استقبال خوب آن ها با اطلاع رسانی می توان مابقی افراد را نیز تحت پوشش بیمه قرار داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9217

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.