• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز خبر داد؛

برخورد قاطع شرکت شهرک های صنعتی البرز با دلالی و راکدسازی زمین های صنعتی

  • کد خبر : 18040
  • 08 خرداد 1402 - 22:58
برخورد قاطع شرکت شهرک های صنعتی البرز با دلالی و راکدسازی زمین های صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان البرز در راستای حمایت از اشتغال و تولید، مبارزه با دلالی زمین های صنعتی و مقابله با فرآیند راکدسازی زمین های موجود در شهرک های صنعتی از تمام ظرفیت های سازمانی و اختیارات قانونی استفاده می کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حمیدرضا عقاب نشین، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از برگزاری جلسه هیات حل اختلاف و داوری با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به منظور رسیدگی به پرونده‌هایی که به تعهدات قراردادی خود در موعد مقرر عمل نکرده‌اند، خبر داد.

وی افزود: در این جلسه که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان داور و حکم مرضی الطرفین در محل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز برگزار شد، رسیدگی به وضعیت ۱۳ پرونده صورت گرفت و رای فسخ قطعی ۱۰ فقره قرارداد صادر شد تا این تعداد زمین به متقاضیان و سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با اشاره به اینکه علاوه بر این، در رابطه با سه فقره قرارداد دیگر نیز رای ارجاع به مراجع قضائی صادر شد، عنوان کرد: متراژ زمین های این ۱۳ پرونده مذکور بالغ بر ۴۵ هزار مترمربع است.

عقاب نشین خاطرنشان کرد: به منظور رعایت عدالت، پیگیری طرح‌های ناقص و تعیین تکلیف قراردادهای منعقد شده، اقدام به برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری می‌کنیم تا بتوانیم زمینه ورود متقاضیان واقعی را برای سرمایه گذاری در طرح‌های صنعتی استان، فراهم کنیم.

وی گفت: متقاضیانی که علیرغم تخصیص زمین در شهرک های صنعتی استان، هیچگونه ساخت و سازی در زمین نداشته یا صرفاً مبادرت به دیوارکشی دور زمین و در نهایت زمین صنعتی را به صورت راکد رها کرده اند، مرتکب تخلف شده و در نهایت پس از طی مراحل قانونی، زمین صنعتی واگذار شده به آن ها خلع ید می شود و در اختیار یک سرمایه گذار واقعی قرار می گیرد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، متقاضیانی که زمین از شرکت شهرک های صنعتی دریافت کرده اند باید در موعد مقرر نسبت به ارائه نقشه‌ها و اخذ مجوز ساخت و ساز اقدام و سپس در قطعه زمین تحویلی شروع به ساخت و ساز کنند تا در نهایت پس از موعد تعیین شده، خط تولید خود را کاملاً مستقر و روند تولید را عملیاتی کنند.

عقاب نشین اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان البرز در راستای حمایت از اشتغال و تولید، مبارزه با دلالی زمین های صنعتی و مقابله با فرآیند راکدسازی زمین های موجود در شهرک های صنعتی از تمام ظرفیت های سازمانی و اختیارات قانونی استفاده و با سو استفاده کنندگان نیز مطابق با نص صریح قانون رفتار خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=18040

ثبت دیدگاه

  1. I have read so many articles about the blogger lovers except this piece of writing is truly a nice piece of writing, keep it up. bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.