به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، به منظور ایجاد رضایتمندی بیشتر مراجعین و کاهش مراجعات حضوری و همچنین حذف برخی موانع و بروکراسی های اداری، اداره کل راه و شهرسازی استان البرز بخشی از خدمات خود، شامل استعلام کمیسیون ماده ۱۲ و تعیین نوعیت اراضی را به صورت برون سپاری در اختیار دفاتر پیشخوان دولت قرار داد.
در این راستا متقاضیان می توانند با مراجعه مستقیم به دفاتر تعیین شده پیشخوان دولت در سطح استان البرز (جدول ذیل) نامه های مربوط به استعلام نوعیت زمین که از مراجع استعلام کننده دریافت کرده اند را منظم به مدارک مربوطه کرده و به دفاتر پیشخوان تحویل داده و جواب استعلام را از طریق سامانه مربوطه دریافت کنند. به این ترتیب امکان تسریع در پاسخگوئی و رضایت مندی حداکثری ارباب رجوع و همچنین حفظ سلامت اداری را فراهم می آورند.
انتهای پیام/