• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
مدیرکل کمیته امداد استان البرز خبر داد؛

برگزاری جشن ازدواج ۱۱۰ زوج جوان مورد حمایت کمیته امداد البرز

  • کد خبر : 11886
  • 04 آذر 1401 - 14:26
برگزاری جشن ازدواج ۱۱۰ زوج جوان مورد حمایت کمیته امداد البرز
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از برگزاری جشن ازدواج 110 زوج مورد حمایت کمیته امداد استان البرز با اقدام مشترک اعضای ستاد برگزاری این جشن و با حضور جمعی از خیرین و مسئولان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، کمک به امر مقدس ازدواج در جامعه را از جمله برنامه های حمایتی این نهاد دانست و گفت: جشن ازدواج ۱۱۰ زوج مورد حمایت کمیته امداد البرز با اقدام مشترک اعضای ستاد برگزاری این جشن و با حضور جمعی از خیرین و مسئولان برگزار شد.

وی مطرح کرد: علاوه بر تدارک تمهیدات لازم جهت سفر به مشهد مقدس، تامین جهیزیه نوعروسان، ارائه خدمات مشاوره‌ای قبل از ازدواج و آموزش‌های کوتاه‌مدت در زمینه اخلاق خانواده، بهداشت و احکام دینی به نوعروسان تحت حمایت از جمله خدمات کمیته امداد به ‌منظور آمادگی این نوعروسان برای آغاز زندگی مشترک است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه یکی از سیاست های راهبردی کمیته امداد ترغیب و تشویق جوانان به امر ازدواج است، بیان کرد: ۲۰۵ سری جهیزیه، هر یک به ارزش ۲۲ میلیون تومان در استان البرز توزیع خواهد شد که تاکنون ۱۱۰ سری از این جهیزیه ها به نوعروسان مورد حمایت اهدا شده و باقیمانده آن ها طی هفته های آتی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ص

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11886

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.