• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خبر داد؛

برگزاری مسابقات دانش آموزی در البرز به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

  • کد خبر : 11102
  • 11 آبان 1401 - 22:14
برگزاری مسابقات دانش آموزی در البرز به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری مسابقات دانش آموزی به مناسبت ۱۳ آبان در زمینه های عروسک سازی ضداستکباری، نقاشی، شعر و دلنوشته و پویش عکس دسته جمعی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز گفت: جمعه ۱۳ آبان، به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، مردم شهید پرور و انقلابی استان البرز در جشن و راهپیمایی بزرگ البرزنشینان شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی های گذشته با حضور پرشور ملت قهرمان ایران افزود: در این تجمع مردم غیور ایران کوچک با شعار «با فرزندانم، برای ایران» با امامین انقلاب و هزاران شهید گلگون کفن تجدید میثاق می کنند و با نمایش اقتدار و انسجام خود، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به برپایی غرفه های فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه کودکان و نوجوانان بیان کرد: این راهپیمایی در شهر کرج، جمعه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه، از میدان توحید به سمت مصلای کرج و در سایر شهرستان ها نیز در مرکز شهر برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیمیان همچنین از برگزاری مسابقات دانش آموزی به مناسبت ۱۳ آبان خبر داد و افزود: یکی از این مسابقات، عروسک سازی ضداستکباری است که شرکت کنندگان باید به صورت خلاقانه عروسک هایی با اندازه حداقل ۷۰ سانتی متر بسازند. مسابقه نقاشی، شعر و دلنوشته با موضوعات «ایران قوی»، «رفیق شهیدم» (شهدای دانش آموز) و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نیز برای دانش آموزان پیش بینی شده است.

وی از اجرای مسابقه و پویش عکس دسته جمعی نیز خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند با دوستان خود عکس دسته جمعی بگیرند و در فضای مجازی منتشر کنند؛ به عکسی که بیشترین بازدید را کسب کند، جایزه ای تعلق می گیرد. هم استانی ها می توانند آثار خود را مقابل درب مصلای کرج، به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز تحویل دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اهمیت ویژه این روز برای اهالی خبر و رسانه اعلام کرد: مسابقه ویژه رسانه ای با موضوع این روز بزرگ در محور های گزارش، خبر و عکس نیز برگزار و به چند نفر از اهالی رسانه که بهترین آثار را تهیه کنند، جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11102

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.