• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز خبر داد؛

برگزاری چهارمین مرحله استانی رویداد تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج در البرز

  • کد خبر : 11521
  • 22 آبان 1401 - 22:50
برگزاری چهارمین مرحله استانی رویداد تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج در البرز
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز گفت: چهارمین مرحله استانی رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی بسیج با حضور فعالان این عرصه در البرز برگزار می ‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، کیوان بربند، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز از برگزاری چهارمین مرحله استانی رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی بسیج با حضور فعالان این عرصه در البرز خبر داد و هدف از برگزاری این رویداد را فراهم کردن زمینه ای برای رقابت در تراز اندیشه انقلاب دانست.

وی بیان کرد: مرحله شهرستانی چهارمین رویداد از ۱۸ آبان در کرج، طالقان، فردیس و بخش آسارا و به صورت جداگانه در قالب تیم های سه تا پنج نفره خانم و آقا برگزار شد و در پایان ۴۸ ساعت رقابت، برگزیدگان هر رشته ضمن تقدیر به مرحله استانی این رویداد راه یافتند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز، موضوع رویداد کرج را «شهر من در تراز انقلاب اسلامی» اعلام و اظهار کرد: ۳۰ نفر شامل تیم بانوان و تیم های خانوادگی (خواهر و برادر) در هشت قالب و در سه تیم نرم افزار، چهار تیم پویانمایی و یک تیم بازی ساز در این رقابت شرکت کردند.

بربند موضوع رویداد آسارا را «توریست و گردشگری» عنوان کرد و افزود: مجموعا ۱۷ نفر شرکت کننده این رقابت در پنج تیم پویانمایی شامل یک تیم خواهر و چهار تیم برادر در این رویداد شرکت کردند. «گردشگری» نیز موضوع رویداد طالقان بود که ۲۰ نفر در قالب دو تیم خواهر و سه تیم برادر در چهار تیم پویانمایی و یک تیم بازی سازی حضور داشتند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز، ادامه داد: رقابت استانی بین منتخبان مرحله شهرستانی برگزار می شود. ضمنا برگزیدگان و تیم های برتر، علاوه بر تقدیر و اهدای جوایز، جواز حضور در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج را کسب خواهند کرد.

بربند گفت: شرکت کنندگان از ۲۵ لغایت ۲۷ آبان، طی رویدادی ۴۸ ساعته و در سه محور پویانمایی (استاپ‌ موشن، کمیک ‌موشن و کات اوت)، نرم ‌افزار تلفن همراه (اپلیکیشن تحت اندروید) و بازی‌ سازی (بازی تلفن همراه تحت اندروید) با یکدیگر به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11521

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.