• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8

برگزیدگان «جایزه ادبی یوسف» معرفی شدند

  • کد خبر : 5731
  • 05 خرداد 1400 - 20:59
برگزیدگان «جایزه ادبی یوسف» معرفی شدند
مراسم اختتامیه جایزه ادبی یوسف (داستان نویسی دفاع مقدس) برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مراسم اختتامیه جایزه ادبی یوسف (داستان نویسی دفاع مقدس) مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،  جانشین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز، مسئولین فرهنگی دو اداره کل و جمعی از نویسندگان و برگزیدگان این جشنواره در سالن گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.

در این مراسم، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: همواره حمایت از توسعه و ترویج ارزش های دفاع مقدس همواره در اولویت برنامه های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده است.

سرهنگ حمید عظیمی جانشین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین، بر اهمیت نقش تألیف داستان با موضوع دفاع مقدس به منظور انتقال مفاهیم ارزشی در جامعه تأکید کرد.

گفتنی است جایزه ادبی یوسف (داستان نویسی دفاع مقدس) توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و با مشارکت انجمن ادبی دلشدگان برگزار شد که طی آن نویسندگان البرز با ارسال ۱۸۶ اثر در این جشنواره شرکت کردند که در این مراسم از ۹ نفر برگزیده این جشنواره تقدیر شد.

ندا رسولی، رضوان کریمی. علی اکبری. ربابه سلیمانی، سالومه شریفی، نصرالله کوهفر، الناز رحمت نژاد، معصومه عابدین و حسین آقامحمدی به ترتیب برگزیدگان این جشنواره بودند.

همچنین رونمایی از مجموعه کتاب های ۱۴ جلدی شهدای روحانی، تألیف حجت الاسلام علیرضا اکبری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5731

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.