• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

بستر ارائه خدمات الکترونیکی به ایثارگران تقویت شود

  • کد خبر : 2074
  • 15 آذر 1399 - 16:19
بستر ارائه خدمات الکترونیکی به ایثارگران تقویت شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید بر اینکه باید بستر ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به ایثارگران تقویت شود، گفت: به منظور کاهش مراجعات حضوری ایثارگران به بنیاد شهید، معاونین و کارکنان این مجموعه با حضور در منازل آن ها مشکلات خانواده‌ها را از نزدیک مشاهده و مورد بررسی قرار می دهند. 

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: انقلاب اسلامی بر پایه مجاهدت، ایثار و فداکاری شهدا، ایثارگران و خانواده‌های این بزرگ مردان شکل‌ گرفته و امروز به الگویی بی‌نظیر برای ملت‌های مختلف تبدیل‌ شده است.

وی افزود: تک‌ تک افراد جامعه در پست‌ها و مسئولیت‌های مختلف وظایفی نسبت به این انقلاب به خصوص خون شهدا دارند که باید به ‌درستی نقش خود را ایفا کنند. همه ما وظیفه داریم دست در دست یکدیگر از آرمان‌های این انقلاب که دشمنان سال‌هاست برای دنبال نابودی آن ها تلاش می‌کنند دفاع کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه اذعان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مظهر قدرت انقلاب اسلامی و پشتوانه کشور و پیشقراول دفاع از آرمان‌های انقلاب هستند که سال‌هاست با ایثارگری پای آرمان‌های خود و ایران اسلامی ایستاده‌اند.

رستمیان اضافه کرد: دعای خیر خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران همچون دوران دفاع مقدس همواره بدرقه راه کارگزاران انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود تا خدمتگزاران مردم شرمنده خون شهدا نشوند.

وی به نقش بنیاد شهید در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی برخاسته از دل انقلاب و مهمترین نهادی است که با انقلاب متولد شده که دارای قداست و جایگاهی ارزنده است؛ تک ‌تک کارکنان این مجموعه سربازی تمام‌عیار برای انقلاب هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ادامه داد: خدمت به ایثارگران، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروز مهم ترین وظیفه کارکنان بنیاد شهید است که باید نسبت به آن اعتقاد و ایمان کامل داشته باشند.

رستمیان با بیان اینکه ما امروز در جایگاه خود مسئول هستیم و در آخرت باید جوابگوی شهدا باشیم، مطرح کرد: خدمت در بنیاد شهید و نوکری ایثارگران عین خدمت به کشور و انقلاب است زیرا ایثارگران در نوک پیکان انقلاب قرار دارند و ذخیره‌های ارزشمند این کشور هستند.

وی به لزوم برنامه‌ ریزی جهت اجرای «طرح سپاس» تأکید کرد و گفت: بنای این طرح، احوالپرسی از ایثارگران و رفع مشکلات این عزیزان است؛ اجرای این طرح از زمان شیوع بیماری کرونا تا به امروز به همت خادمین شهدا به‌ صورت تماس‌های تلفنی ادامه پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: به منظور کاهش مراجعات حضوری ایثارگران به بنیاد شهید، معاونین و کارکنان این مجموعه با برنامه‌ ریزی دقیق و هدفمند ضمن ادامه تماس‌های تلفنی، با هماهنگی قبلی به همراه نفرات محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور در منازل آن ها مشکلات خانواده‌ها را از نزدیک مشاهده و بررسی می کنند.

رستمیان در بخش دیگری از سخنان خود به رفع مشکلات موجود در بنیاد شهید جهت ارائه خدمات بهتر به ایثارگران اشاره و تصریح کرد: باید با تشکیل کارگروهی مشکلات موجود شناسایی و با رفع آن ها بستر ارائه خدمات نوین از جمله الکترونیکی و غیرحضوری به ایثارگران تقویت شود.

وی افزود: معاونین بنیاد شهید با برگزاری جلسات تخصصی، شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه و برنامه‌ ریزی دقیق و هدفمند برنامه‌های باقی‌مانده و پیش روی بنیاد شهید را تا پایان سال به‌ طور دقیق اجرا و با سرکشی به ادارات تابعه مشکلات مجموعه به خصوص ایثارگران را شناسایی و مرتفع کنند تا مشکلی درروند خدمت‌ رسانی به جامعه هدف به وجود نیاید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=2074

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.