• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

بسیج، ملت ایران را در مسیر تعالی و پیشرفت قرار داد

  • کد خبر : 11739
  • 29 آبان 1401 - 15:54
بسیج، ملت ایران را در مسیر تعالی و پیشرفت قرار داد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: سازمان بسیج مستضعفین به شجره طیبه‌ای تبدیل شد که ملت ایران را از گردنه‌های پرخطر عبور و در مسیر تعالی و پیشرفت قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و تبریک هفته بسیج بیان کرد: سازمان بسیج مستضعفین که با تدبیر و ژرف نگری حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، در مدتی کوتاه به شجره طیبه‌ای تبدیل شد که ملت ایران را از گردنه‌های پرخطر عبور و در مسیر تعالی و پیشرفت قرار داد.

وی مطرح کرد: تفکر راهبردی امام راحل در خصوص تشکیل بسیج، حضور آحاد مردم و همه توده‌های مستضعفین در لایه‌های متعدد برای فعالیت در عرصه‌های مختلف بود. بسیج از ابتدای انقلاب تا به امروز در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال داشته است و رزمندگان بسیجی ما با روحیه ایثار و ازخودگذشتگی جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، بسیجی بودن را برای کارکنان بنیاد یک افتخار دانست و گفت: باید قدر خود را بدانیم و به بسیجی بودن و خادم ایثارگران بودن افتخار کنیم. اگر تقوا، روحیه بسیجی، ازخودگذشتگی و ایثار نباشد کار کردن در بنیاد سخت خواهد بود. باید پرچم بسیج را برای همیشه برافراشته نگه داریم و به‌عنوان یک بسیجی باید در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال داشته باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11739

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.