• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج خبر داد:

بهره برداری از فاز ۲ قطعه ۳ کنارگذر مهرشهر تا دو ماه آینده

  • کد خبر : 12693
  • 08 دی 1401 - 3:58
بهره برداری از فاز ۲ قطعه ۳ کنارگذر مهرشهر تا دو ماه آینده
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: تمام سعی و تلاش شورا و شهرداری بر این است که در صورت مساعدت هوا فاز 2 قطعه 3 کنارگذر مهرشهر تا دو ماه آتی فاز 2 نیز به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از پروژه فاز ۲ قطعه ۳ کنارگذر شهید شعبان نصیری که به همراه معاون فنی و حمل و نقل و مدیرکل اجرای تقاطعات غیرهمسطح شهرداری کرج انجام شد، گفت: فاز اول نارگذر مهرشهر در قطعه ۳ به طول یک هزار ۷۰۰ متر است که در دوره ششم به بهره برداری رسید و تا خیابان چمن ۱ ادامه پیدا کرد.

وی توضیح داد: طول فاز ۲ قطعه ۳ این کنارگذر از خیابان چمن ۱ تا خیابان مسیح پاکدل حدود یک کیلومتر است که به جهت برخی از تملکات و معارضات ملکی که در حاشیه مسیر وجود داشت تکمیل این فاز مقداری طول کشید اما در حال حاضر در دست تکمیل است.

عضو شورای شهر کرج، ضمن تشکر از شکیبایی شهروندان افزود: تمام سعی و تلاش شورا و شهرداری بر این است که در صورت مساعدت هوا تا دو ماه آتی فاز ۲ نیز به بهره برداری برسد و آماده استفاده شهروندان شود. البته ادامه این کنارگذر فازهای دیگری هم دارد که در دست طراحی و بررسی است.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: سعی و تلاش همه ما بر این است که حداقل تعارضات ملکی را در این مسیر داشته باشیم که با تلاش بی وقفه همکاران در شهرداری کرج این رینگ به جاده قزلحصار وصل می شود تا بتواند به عنوان یک رینگ ترافیکی و به صورت شبکه ای بزرگراهی عمل کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=12693

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.