• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

بهره برداری از ۲۳۸ پروژه در البرز در هفته دولت/ ارتقا و توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام تسهیل می شود

  • کد خبر : 9295
  • 08 شهریور 1401 - 10:18
بهره برداری از ۲۳۸ پروژه در البرز در هفته دولت/ ارتقا و توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام تسهیل می شود
استاندار البرز گفت: در ایام گرامیداشت هفته دولت در استان البرز ۲۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفته و می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در نشست با فعالان اقتصادی منطقه ویژه پیام که همزمان با ششمین روز از هفته دولت برگزار شد، گفت: البرز در آینده نزدیک در حوزه دانش بنیان ها و شتاب دهنده ها با تحول بزرگی روبرو خواهد شد. پیشرفت و ارتقا در حوزه های مختلف، در سایه تلاش های شبانه روزی، اتحاد و انسجام مجموعه مدیران خرد و کلان کشور متصور است.

وی مطرح کرد: مردمی بودن، توجه به رشد اقتصادی دانش بنیان و گسترش تعاملات و روابط خارجی از جمله ویژگی های بارز دولت سیزدهم است که پیرو چنین رویکرد و سیاستی، استان البرز نیز گام هایی اساسی برای توسعه همه جانبه برداشته است و در همین راستا حل مسائل و موضوعات مراکز صنعتی به صورت مداوم و مستمر در دستور کار قرار دارد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از جمله جلساتی است که بی وقفه در جریان است، عنوان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان البرز، بیش از ۱۷۸ توافق با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان مصوب شد که با تحقق آن شاهد رشد چشمگیری در سرانه ها و ارتقای زیرساخت های عقب مانده استان خواهیم بود.

عبداللهی ادامه داد: به تأسی از دولت و به ویژه رئیس جمهور که در مدت زمان کوتاهی تمامی استان های کشور را مورد رصد و بازدید میدانی قرار داد، با بطن جامعه ارتباط تنگاتنگی داریم و برای حل مسائل و مشکلات دیرینه، وارد عمل شده ایم. در ایام گرامیداشت هفته دولت در استان البرز ۲۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و ایجاد ۲ هزار و ۸۰۰ شغل، مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گفته وی، منطقه ویژه اقتصادی پیام قابلیت های فراوانی دارد و باید بیش از پیش در راستای توسعه و ارتقای این مجموعه اهتمام داشته باشیم و تمامی ظرفیت ها را مورد بهره برداری قرار دهیم. در راستای ارتقای زیرساخت های لازم برای فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در این مجموعه با همراهی فعالان اقتصادی اقدامات لازم صورت می گیرد.

استاندار البرز در پایان با تأکید بر ضرورت راه اندازی تصفیه خانه و تحقق بازچرخانی آب در منطقه ویژه اقتصادی پیام بیان کرد: شهرداری های استان باید به موضوع ساماندهی حلقه دره و راه اندازی زباله سوز، ورود کنند، البته محدودیت های اعتباری در این زمینه وجود دارد اما می توان با تعامل و همفکری به نتایج مورد نظر رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9295

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.