• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3

بهره مندی بیش از ۵۶۰ دانشجو از خدمات فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد البرز

  • کد خبر : 7040
  • 17 آذر 1400 - 11:28
بهره مندی بیش از ۵۶۰ دانشجو از خدمات فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد البرز
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: در حال حاضر بیش از ۵۶۰ دانشجو در استان البرز از خدمات فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد بهره‌مند هستند که از این تعداد ۴۳۹ نفر دانشجوی دختر و ۱۳۰ نفر پسر هستند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از دیدار دانشجویان ایتام و محسنین کمیته امداد با امام‌جمعه کرج و جمعی از حامیان آن‌ها خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۵۶۰ دانشجو در استان البرز از خدمات فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد بهره‌مند هستند که از این تعداد ۴۳۹ نفر دانشجوی دختر و ۱۳۰ نفر پسر هستند.

وی ضمن تشریح خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به دانشجویان نیازمند افزود: حدود ۷۴ نفر از این دانشجویان در مقطع کاردانی، ۴۲۰ نفر کارشناسی، ۳۶ نفر کارشناسی ارشد و ۹ نفر در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستند. تأمین هزینه تحصیل دانشجویان موردحمایت در دانشگاه‌های دولتی و کمک به تأمین بخشی از شهریه دانشجویان در دانشگاه‌های شهریه‌ای از جمله خدمات این نهاد به دانشجویان تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی، ارائه خدمات فرهنگی و تربیتی، تشویق و تجلیل از رتبه‌های برتر تحصیلی و علمی و ارائه خدمات اشتغال به فارغ‌التحصیلان را نیز از دیگر خدمات این نهاد به دانشجویان نیازمند عنوان کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=7040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.