• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

بهره مندی ۲۸۰ مددجو از خدمات اولین مرکز نیکوکاری توان‌بخشی در البرز

  • کد خبر : 6999
  • 14 آذر 1400 - 11:38
بهره مندی ۲۸۰ مددجو از خدمات اولین مرکز نیکوکاری توان‌بخشی در البرز
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک کرج گفت: مرکز نیکوکاری توان‌بخشی کریم اهل‌بیت (ع) در استان البرز در بخش های کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی و گفتاردرمانی ذهنی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خدمات ارائه می‌دهد و تاکنون تاکنون ۲۸۰ نفر مددجو و نیازمند از خدمات این مرکز بهره مند شده اند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عبدالله طاهری، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک کرج با اشاره به اینکه در مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت (ع) امکانات به‌صورت هدفمند و مؤثر در خدمت محرومان قرار دارد، گفت: این مرکز به‌عنوان اولین مرکز نیکوکاری توان‌بخشی استان البرز در بخش های کاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی و گفتاردرمانی ذهنی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خدمات ارائه می‌دهد.

وی ضمن ابراز امیدواری به اینکه در آینده شاهد راه‌اندازی شبکه‌هایی از مراکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت (ع) در سراسر کشور باشی، مطرح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با بهره گیری از چهار دهه تجربه از طریق هم‌افزایی و اقدام مشترک در جهت تسریع خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند آماده تعامل با این مراکز نیکوکاری است. امیدواریم تفکر نیکوکاری در مجموعه بهداشت و درمان استان تسری پیدا کند.

طاهری عنوان کرد: تاکنون ۲۸۰ نفر مددجو و نیازمند در ۲ هزار و ۱۳۰ جلسه توان‌بخشی به ارزش بیش از ۲۰۱ میلیون تومان از خدمات توان‌بخشی این مرکز شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و … بهره‌مند شده اند. مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت (ع) توسط یک گروه جهادی خیر اداره می شود که خدمات توانبخشی را به‌صورت رایگان به نیازمندان ارائه می دهند.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک کرج در پایان ضمن دعوت از خیرین جهت کمک به این مرکز نیکوکاری بیان کرد: نیازمندان و خیرین جهت ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن ۰۹۲۲۵۷۴۳۳۴۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6999

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.