• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

بهزیستی البرز برای سومین سال متوالی دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

  • کد خبر : 6415
  • 17 شهریور 1400 - 17:11
بهزیستی البرز برای سومین سال متوالی دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
مدیرکل بهزیستی استان البرز از کسب رتبه برتر بهزیستی این استان برای سومین سال پیاپی در جشنواره شهید رجایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز در جمع خبرنگاران به مناسبت کسب رتبه برتر بهزیستی البرز برای سومین سال پیاپی در جشنواره شهید رجایی گفت: کارآمدی و اثر بخشی نظام اداری هر کشور، عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه های همه جانبه و لازمه توسعه و گسترش مناسب وظایف دولت و سازمان های دولتی، پایش مداوم و نحوه انجام امور و استقرار مدیریت عملکرد است.

 

وی ادامه داد: از این رو ارزیابی عملکرد به عنوان فرآیندی مستمر برای بهبود و بالندگی سازمان ها ضروری است و بی تردید برگزاری جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه های اجرایی استان گامی موثر در این جهت است.

حیدری بیان کرد: در راستای سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکید دولت بر اجرای نقشه راه و اصلاح نظام اداری به صورت شفاف و کارآمد، طی ارزیابی انجام شده ازسوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بهزیستی البرز در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ همچون سال های ۹۷ و ۹۸ حائز رتبه برتر در بین ۵۰ دستگاه اجرایی شد.

وی عنوان کرد: پاسخگویی، توسعه و ترویج کار تیمی، شفافیت عملکرد دستگاه ها و اطلاع اقشار جامعه از عملکرد دستگاه از دیگر عوامل موثر در ارزیابی عملکرد دستگاه هاست. عملکرد دستگاه های اجرایی سالانه در بخش شاخص های عمومی و اختصاصی توسط سازمان اداری و استخدامی ارزیابی می شود. اداره کل بهزیستی البرز در ارزیابی شاخص های عمومی توانست در محورهای مختلف دستگاه برتر شود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز اضافه کرد: عملکرد همه دستگاه ها در هفت محور اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، محور بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره وری، ارتقای سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و استقلال نظام مدیریت عملکرد مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی گفت: درخشش و موفقیت اداره کل بهزیستی البرز در این جشنواره را از الطاف خداوند بزرگ و حاصل زحمات ارزنده و موثر همکارانم در سازمان می دانم. مراتب قدردانی و تشکر خود را از مدیران، کارشناسان، پرسنل خدوم و پرتلاش سازمان و همچنین جامعه هدف سازمان بهزیستی اعلام می کنم و توفیقات روزافزون همکارانم در خدمت به نظام مقدس جمهور اسلامی و مردم کشور عزیزمان ایران را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.