• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

بهسازی مدارس توسط گروه جهادی موکب جوادالائمه (ع) محمدشهر

  • کد خبر : 2846
  • 13 دی 1399 - 0:35
بهسازی مدارس توسط گروه جهادی موکب جوادالائمه (ع) محمدشهر
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: گروه جهادی موکب جوادالائمه (ع) محمدشهر به دلیل شیوع کرونا و عدم برگزاری مراسم اربعین حسینی فعالیت خود را در جهت بهسازی و رفع نواقص مدارس آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ابراهیم فلاح نژاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج اعلام کرد: گروه جهادی موکب جوادالائمه (ع) محمدشهر با حضور داوطلبانه در دبستان شهید اسدی لاری و مدرسه استثنایی حضرت فاطمه زهرا (س) اقدام به بهسازی و بازسازی این مدارس کردند.

وی ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند و اقدام خداپسندانه این گروه، اقدامات یاد شده را الگویی مناسب برای فرهنگ سازی در راستای اجرایی شدن بسته تحولی مدرسه کانون تربیتی محله عنوان کرد.

سرخیل مسئول موکب جوادالائمه (ع) نیز با اشاره به شیوع کرونا و عدم برگزاری مراسم اربعین حسینی عنوان کرد: در چنین شرایطی این موکب متشکل از بسیجیان، روحانیون، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و آزادگان، فعالیت خود را در جهت بهسازی و رفع نواقص مدارس آغاز کرد.

وی ادامه داد: اتباع بیگانه و فاطمیون محمد شهر نیز با بهره گیری از تمام ظرفیت های تجربی خود، داوطلبانه و به مدت ۱۵ روز در اجرای این طرح شرکت کردند و به یاری این گروه جهادی شتافتند.

مسئول موکب جوادالائمه (ع) اشاره کرد: در این طرح جهادی، نقاشی کامل مدارس، سرامیک کاری دیوارها، موزاییک کاری، تعمیر سیستم گرمایشی، داکت کشی، تعویض رویه و کفه میز و نیمکت ها،  رفع نشتی و تعویض لوله های آب و تعمیر و تعویض درب های شکسته انجام می شود.

سرخیل در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها و تشکر از تمام عوامل اجرایی که با ایثار و تلاش حداکثری و خالصانه و نیز با انگیزه مضاعف در این طرح جهادگونه شرکت کرده‌اند، این نوع فعالیت ها را اقدامی در راستای تحقق اهداف مکتب حاج قاسم سلیمانی دانست و آن را ارزشمند عنوان کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=2846

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.