• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7

بیانیه سپاه استان البرز به مناسبت روز جمهوری اسلامی

  • کد خبر : 4528
  • 12 فروردین 1400 - 14:35
بیانیه سپاه استان البرز به مناسبت روز جمهوری اسلامی
سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز به مناسبت یوم الله 12 فروردین بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز ضمن تبریک سال جدید، به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین بیانیه ای صادر کرد و در آن، عزم و اراده همه جانبه‌ ملی در تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست.

متن این بیانیه بدین شرح است:

پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، به دعوت امام خمینی (ره) همه‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین سال ۱۳۵۸ در سراسر ایران برگزار شد و ۹۸٫۲ درصد از واجدین شرکت در همه‌پرسی با دادن رای «آری»، با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند. در روز ۱۲ فروردین نتایج اعلام شد و این روز را روز جمهوری اسلامی نامیدند.

نقش آفرینی و حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی، تعیین کننده ارزش ها و اعتقادات مردم به این نظام و انقلابی است که در برابر سختی ها و دشمنی ها شکست ناپذیر به راه خود ادامه می دهد.

ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همان گونه که در روز دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸ در لبیک به ندای امام خمینی (ره) در نخستین انتخاب خود پای صندوق های رای حاضر شدند، باز هم می توانند با مشارکت و حضور گسترده در انتخاباتی سالم، پرصلابت و آگاهانه جلوه جدیدی از مردم سالاری دینی را نمایان کنند که زمینه ساز تشکیل دولت جوان، انقلابی و کارآمد شود.

ملت شهید پرور و سرافزار این مرز و بوم، بار دیگر در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال، دست در دست هم خواهند داد تا ایران اسلامی را به قله های افتخار برسانند. مردم و به ویژه جوانان با استعانت از فرامین رهبری وارد میدان عمل شده و با حمایت حاکمیت و دولتمردان موانع پیش رو را برطرف کرده و با تولیدات داخلی تحریم های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور را می توان یکی از بزرگترین نعمات و دستاوردهای حضور، مشارکت و همدلی مردم مسلمان و غیور ایران عزیز در طول تاریخ دانست؛ بی شک اسلام ناب محمدی می تواند ضامن سعادت دنیا و آخرت همه ما و نیز نور امیدی در دل مستضعفان باشد تا زمینه های ظهور حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف فراهم شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=4528

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.