• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر؛

بیست و ششمین مرکز کارآموزی بین کارگاهی البرز افتتاح شد

  • کد خبر : 3433
  • 12 بهمن 1399 - 10:26
بیست و ششمین مرکز کارآموزی بین کارگاهی البرز افتتاح شد
بیست و ششمین مرکز کارآموزی بین کارگاهی استان البرز در راستای اجرایی کردن تفاهم نامه استانی میان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و هولدینگ پایدار و با هدف ارتقای مهارت ها و توانمندسازی سرمایه های انسانی شرکت پدیده شیمی غرب در شهرک صنعتی اشتهارد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، در راستای اجرایی کردن تفاهم نامه استانی میان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و هولدینگ پایدار و با هدف ارتقای مهارت ها و توانمندسازی سرمایه های انسانی شرکت پدیده شیمی غرب، بیست و ششمین مرکز کارآموزی بین کارگاهی استان البرز در شرکت مذکور واقع در شهرک صنعتی اشتهارد افتتاح و مجوز مرکز جوار کارگاهی به شرکت پدیده شیمی غرب اهدا شد.

علی پورجعفر، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز یکی از اهداف آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را ارتقای مهارت تکنسین‌ها، کارگران و کارکنان صنایع و صنوف بر شمرد و راه اندازی مراکز جوار کارگاهی را مثبت ارزیابی کرد.

وی افزود: تعامل با صنایع و صنوف، رمز موفقیت آموزش های مهارتی مبتنی بر نیاز بازار کار است و ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه ای جوار کارگاهی، افزایش بهره وری و کاهش ضایعات ناشی از کار را به دنبال دارد. امید است با استقرار سیستم های آموزشی و مراکز جوار کارگاهی در صنایع بتوان گام موثری در جهت افزایش بهره وری و نیل به اهداف کمی و کیفی صنایع استان برداشت.

بابک باباجان زاده، مدیرعامل شرکت پدیده شیمی غرب ضمن قدردانی از مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز مطرح کرد: این مجموعه با تکیه بر پتانسیل های موجود بر آن است تا بستر مناسبی را جهت ارتقای آموزش فنی و تخصصی در راستای توانمندسازی نیروهای خود فراهم کند.

وی اذعان کرد: افتتاح این مرکز موجب ارتقای کارآمدی و افزایش کیفیت و کمیت تولید در مجموعه شرکت خواهد شد. پروژه اشتغال مهارت محور مسیری مطمئن جهت تأمین نیروهای مهارتی کارآمد بوده و تأمین منابع انسانی شرکت از مسیر این پروژه از اهمیت و توجه ویژه ای برخوردار و مورد تاکید است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=3433

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.