• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
معاون توسعه، مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

بیش از ۶ هزار مترمربع به سرانه بهداشتی استان البرز افزوده می شود

  • کد خبر : 17369
  • 25 اردیبهشت 1402 - 18:43
بیش از ۶ هزار مترمربع به سرانه بهداشتی استان البرز افزوده می شود
معاون توسعه، مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 15 پروژه در حوزه بهداشت، شامل احداث خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مراکز جامع سلامت در حال انجام است و بیش از 6 هزار و 250 مترمربع به سرانه بهداشتی استان البرز افزوده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دکتر بهروز رحیمی، معاون توسعه، مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در نشست با هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: اقدامات بسیار خوبی در راستای تقویت زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان و ارتقای نظام سلامت در استان البرز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ تخت درمانی در حال ساخت است، عنوان کرد: در حال حاضر، بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فردیس خدمات درمانی را به مردم این شهرستان ارائه می دهد و در چند هفته آینده به طور رسمی افتتاح می شود. به طور کلی وضعیت تخت های درمانی در البرز طی یک الی دو سال آینده تغییر کرده و پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

به گفته معاون توسعه، مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حوزه بهداشت، ۱۵ پروژه شامل احداث خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مراکز جامع سلامت در حال انجام است و بیش از ۶ هزار و ۲۵۰ مترمربع به سرانه بهداشتی استان البرز افزوده خواهد شد و تا هفته دولت، این پروژه ها را تحویل خواهیم داد.

رحیمی با اشاره به پیشرفت های خوب استان البرز در شاخص های درمانی، تعداد تخت ها و پروژه های بهداشتی و درمانی، احداث دانشکده پزشکی خیرساز را دستاوردی ارزشمند خواند و بیان کرد: در بخش ساختار نیروی انسانی باید بازتوزیع صورت گیرد و بهره وری افزایش داده شود. تلفیق نظام بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دستاورد بزرگی است که همه ما باید در حفظ آن کوشا باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید حوزه آموزش را به عنوان یک اصل و رکن در نظر بگیریم، اظهار کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم به سرعت می گذرد، بنابراین باید از هر لحظه به بهترین نحو استفاده شود. ما در شرایط دشوار، این مسئولیت ها را پذیرفته ایم اما در همین شرایط باید با توکل به خدا، تفکر و برنامه ریزی، بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

معاون توسعه، مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر امیدآفرینی در جامعه بیان کرد: باید دستاوردهای خود را برای مردم تشریح کنیم؛ آن ها بسیار آگاه هستند و ما را رصد و قضاوت می کنند. همچنین باید با همکاری های بین بخشی و ارتباط با مسئولین استانی، برای بهبود حال نظام سلامت، دست به دست هم دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17369

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.