• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
استاندار البرز:

بیمارستان امام خمینی (ره) از حالت انفعال و زیان خارج شد

  • کد خبر : 17090
  • 20 اردیبهشت 1402 - 10:57
بیمارستان امام خمینی (ره) از حالت انفعال و زیان خارج شد
استاندار البرز گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) از حالت انفعال و زیان خارج شد و اکنون به مرحله ای رسیده است که سه عمل حساس تعویض دریچه قلب، تخصصی ترین خدمات ارتوپدی و سایر خدمات مهم را به نحو مطلوب ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در جلسه بررسی روند ارائه خدمت و توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از احیای این بیمارستان و خدمات رسانی به مردم گفت: این ظرفیت بزرگ که مدت ها مورد بی مهری و غفلت قرار گرفته بود، اکنون احیا شده و به کمک زیرساخت ها و سرانه های ضعیف استان آمده است.

وی با اشاره به اینکه عمل قلب که از جمله جراحی های حساس است، پس از احیای بیمارستان امام خمینی (ره) انجام شد، مطرح کرد: طی جلسات و پیگیری های متعدد، این ظرفیت از حالت انفعال و زیان خارج شد و اکنون به مرحله ای رسیده است که سه عمل حساس تعویض دریچه قلب، تخصصی ترین خدمات ارتوپدی با حضور پزشکان نامدار و حاذق و سایر خدمات مهم را به نحو مطلوب ارائه می دهد.

استاندار البرز اظهار کرد: اکنون برای توسعه فیزیکی و خدماتی این بیمارستان که به نام بنیان گذار کبیر انقلاب مزین شده در حال تصمیم گیری هستیم. با برنامه ریزی دقیق، توجه ویژه ای را بر ارتقای زیرساخت ها و سرانه های بهداشتی و درمانی استان معطوف و با گره گشایی از پروژه های این بخش، تاکنون توفیقات ارزشمندی را کسب کرده ایم.

به گفته عبداللهی، احیای بیمارستان امام خمینی (ره)، راه اندازی بیمارستان دولتی فردیس (سردار سلیمانی) پس از ۱۲ سال انتظار، تکمیل بیمارستان خصوص فردیس، بهره برداری از بیمارستان آرام در کرج، تسریع در روند پروژه بیمارستان کمالشهر، تقویت روند پیشرفت پروژه بیمارستان سیدالشهدا (ع) در کرج و چندین پروژه کوچک و بزرگ دیگر در این بخش، نویدی برای آسایش خاطر مردم البرز است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17090

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.