• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

بی توجهی به اخطار سوزنبان حادثه ساز شد/برخورد مرگبار قطار مسافربری با خودرو در کرج

  • کد خبر : 3197
  • 23 دی 1399 - 23:10
بی توجهی به اخطار سوزنبان حادثه ساز شد/برخورد مرگبار قطار مسافربری با خودرو در کرج
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برخورد قطار مسافربری با خودروی سواری پژو 206 در شهرک سعدی منجر به فوت یکی از سرنشینان خودرو شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عباس وحیدی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برخورد قطار مسافربری با خودروی سواری پژو ۲۰۶ در شهرک سعدی خبر داد و گفت: خودروی پژو قصد عبور از راه آهن را داشت که قطار مسافربری کرج _هشتگرد حدود ساعت ۲۰:۱۷ دقیقه با آن برخورد کرد.

وی بیان کرد: به محض تماس با سامانه ۱۲۵ و اعلام حادثه، نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند و در کوتاهترین زمان هر دو سرنشین را از خودرو خارج کردند؛ یکی از سرنشینان که در دم جان باخته بود تحویل عوامل انتظامی و راننده خودرو تحویل عوامل امدادی شد. همچنین نیروهای امدادی خودروی ۲۰۶ را از روی ریل خارج کردند و مسیر بازگشایی و ایمن شد.

لازم به ذکر است بنابر اعلام شاهدان عینی در صحنه،خودروی ۲۰۶ به اخطارهای سوزنبان توجهی نکرده و با توجه به مسدود بودن مسیر، قطار با خودرو برخورد می کند و منجر به بروز این حادثه تلخ می شود.

دکتر مهرداد بابایی، رئیس مرکز اورژانس استان البرز نیز در گفت و گو با پایگاه خبری دیده بان البرز در رابطه با این حادثه گفت: با اعلام این حادثه به اورژانس البرز ساعت ۲۰:۲۱ دقیقه، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه قطار، هیچ سرنشینی نداشت، عنوان کرد: از دو سرنشین خودرو، یک نفر آقا حدودا ۴۰ ساله در دم جان باخت و دیگری که آقایی حدودا ۳۷ ساله بود و به شدت مجروح شده بود توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=3197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.