• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

تاکید بر اصلاح و تربیت زندانیان/بازتوانی مددجویان نیازمند کمک تمام جامعه است

  • کد خبر : 2069
  • 15 آذر 1399 - 16:07
تاکید بر اصلاح و تربیت زندانیان/بازتوانی مددجویان نیازمند کمک تمام جامعه است
مدیرکل زندان های استان البرز با تاکید بر اصلاح و تربیت زندانیان گفت: تمام جامعه باید به کمک زندان ها بیایند زیرا زندانی محصول جامعه است و اگر اصلاح و تربیت مددجویان به درستی صورت نگیرد آسیب های این موضوع، متوجه جامعه می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان های استان البرز در بازدید از خانه هنرمندان کرج ضمن قدردانی از مجموعه خانه هنرمندان به خاطر دغدغه مند بودن و احساس وظیفه ای که نسبت به زندانیان استان دارند، تأثیر فعالیت های فرهنگی و تربیتی را بر اصلاح زندانیان مهم و اثرگذار برشمرد.

وی بیان کرد: انجام فعالیت های فرهنگی و تربیتی در سازمان زندان ها علاوه بر تاثیر در تغییر نگرش مددجویان، کاهش اثرات زیانبار حبس و بازاجتماعی کردن آن ها را نیز به دنبال دارد و یکی از اولویت های مهم و حساس به شمار می رود.

جمیاری عنوان کرد: زندانیان به هر دلیلی که زندانی می شوند باز هم شهروند محسوب می شوند بنابراین خود را ملزم می دانیم تا زمانِ آزاد شدن آن ها علاوه بر تأمین نیازهای فیزیولوژیکی، نیازهای اجتماعی، معنوی، فرهنگی، روانی و غیره آنان را نیز برطرف کنیم تا زمینه رشد و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه فراهم شود.

مدیرکل زندان های استان های البرز با تأکید بر حفظ کرامت و حقوق شهروندی مددجویان در زندان ها اذعان کرد: لازم است جهت بازتوانی و کمک به بازگشتی که چرخه جرم در آن قطع شده باشد، تمام جامعه به کمک زندان ها بیایند زیرا زندانی محصول جامعه است و پس از آزادی به همین جامعه باز می گردد.

وی ضمن قدردانی از اعضای خانه هنرمندان به دلیل همت در کمک به ارتقای فعالیت های فرهنگی و هنری زندانیان اظهار کرد: اگر اصلاح و تربیت مددجویان به درستی صورت نگیرد، آسیب های این موضوع، متوجه جامعه می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=2069

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.