• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

تاکید بر لزوم واگذاری بزرگترین فرهنگسرای شهر کرج به هنرمندان

  • کد خبر : 9278
  • 06 شهریور 1401 - 15:56
تاکید بر لزوم واگذاری بزرگترین فرهنگسرای شهر کرج به هنرمندان
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی از استقرار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دیگر و آزاد کردن فضای فرهنگسرا در محل فعلی اداره کل ارشاد البرز جهت واگذاری به جامعه هنری البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در محل این وزارتخانه انجام شد، بر لزوم واگذاری بزرگترین فرهنگسرای شهر کرج در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به هنرمندان تأکید کرد و گفت: ایران کوچک، محل تلاقی خرده فرهنگ هاست و مشکلات فرهنگی آن به اندازه چند استان است.

وی ادامه داد: اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر در سطح ملی و استانی به اندازه یک شهرستان کوچک پرداخت می شود و اقدامات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با رعایت عدالت در توزیع اعتبارات برای استان البرز می تواند جبران کننده نواقص اعتباری سال های گذشته نیز باشد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در این دیدار، با اشاره به احصای مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر در البرز و مسائل ملی و استانی بر افزایش سطح رفاهی کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و لزوم ابلاغ هدفمند اعتبارات فصل پنج برای حمایت از انجمن های استانی تاکید کرد.

عباسی از مکاتبه با این وزارتخانه در زمینه پیگیری و اختصاص وام کم بهره و بلند مدت به هنرمندان و نیز ایجاد مراکز استعدادیابی و استعدادسنجی فرهنگ و هنر در سطح استان ها در زمینه های مختلف موسیقی، قرآن و عترت، تئاتر، تجسمی و ادبی خبر داد.

وی تامین مسکن هنرمندان با ایجاد تعاونی ها و تسهیلات ویژه مسکن، اختصاص یک‌دهم درصد از اعتبارات عمرانی ساختمانی دستگاه‌های اجرایی برای خرید آثار هنری، امریه کردن هنرمندان دارای جوایز کشوری در امور فرهنگی و هنری و تلاش برای رفع موانع موجود جهت تامین رفاه و سلامتی هنرمندان در مسائل بیمه پایه، تکمیلی و بیکاری را از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار برشمرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این دیدار در مورد مسائل استانی از قبیل ارتقای جایگاه و استقرار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دیگر و آزاد کردن فضای فرهنگسرا جهت واگذاری به جامعه هنری البرز و احیای دانشگاه علمی کاربردی هنر در البرز نیز بحث و گفت وگو شد.

عباسی بر لزوم حمایت جدی بر جانمایی و استقرار خانه انجمن ها، تخصیص، تسریع در تدوین برش بومی‌سازی شده سند مهندسی فرهنگی البرز و افزایش متناسب اعتبارات جهت تجهیز اماکن فرهنگی استان نیز تاکید کرد و گفت: درخواست مجوز ارتقای نمایندگی برخی شهرهای استان مانند محمدشهر، کمالشهر، ماهدشت و مشکین دشت از نمایندگی به اداره صورت گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9278

ثبت دیدگاه

  1. hair loss propecia Curr Osteoporos Rep 5, 170 178 2007

  2. priligy buy Breast cancers from the Buffa dataset were then partitioned into two groups based on median expression of every hMAPK miRNA on an individual basis

  3. Hypocritic Oath letter, 149, p is propecia safe If you have severe abdominal pain along with vomiting and constipation you should be seen by a provider right away, either in the office or the emergency department

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.