• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
4
در راستای جذب گردشگر باید انجام شود؛

تاکید بر معرفی و شناساندن ظرفیت های گردشگری البرز

  • کد خبر : 11686
  • 28 آبان 1401 - 11:25
تاکید بر معرفی و شناساندن ظرفیت های گردشگری البرز
معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی استان البرز، گفت: ظرفیت های گردشگری استان باید به گونه‌ای شناسانده شوند که باعث جذب گردشگر شوند. اقداماتی مانند تولید برنامه های هوشمند در راستای معرفی جاذبه ها و زیر‌‌ساخت‌ها می تواند موثر واقع شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، شهرام علی‌محمدی، معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان البرز، با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان البرز، طالقان را یک شهرستان بومگردی دانست و بیان کرد: ساوجبلاغ با دارا بودن مناطقی چون کردان، کوهسار، سهیلیه و چهارباغ به عنوان منطقه ییلاقی استان مطرح است.

وی با اشاره به چهارفصل بودن استان البرز، ادامه داد: جاده کرج-کندوان نیز به عنوان یکی از زیباترین جاده‌های جهان و رودخانه خروشان کرج به عنوان طبیعت بکر باید مورد بهره‌برداری قرار گیرد. منطقه دیزین در دی ماه در حالی پر از برف است که هوای کرج آفتابی است؛ بنابراین وجود چنین ظرفیت‌هایی در استان باید به عنوان نقاط قوت مطرح شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان البرز با بیان اینکه البرز، مرکز تعطیلات ۱۴ میلیون جمعیت شناور استان تهران است و با تاکید بر ایجاد روحیه و نشاط اجتماعی در بین مردم، اظهار کرد: تپه ۹ هزار ساله ازبکی نظرآباد، تپه های رنگی اشتهارد، کاروانسراهای تاریخی و … از ارزش گردشگری بالایی برخوردارند اما مهم این است که این ظرفیت ها باید شناسانده شوند.

علی محمدی خاطرنشان کرد: تولید محتوای جذاب برای شناساندن جاذبه های گردشگری استان از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین حوزه ها و ظرفیت های گردشگری استان البرز باید به گونه‌ای شناسانده شوند که باعث جذب گردشگر شوند. اقداماتی مانند تولید برنامه های هوشمند در راستای معرفی جاذبه ها و زیر‌‌ساخت‌ها می تواند موثر واقع شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=11686

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.