• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

تاکید بر همکاری و تبادل تجربیات بین انجمن بتن البرز و شهریار استان تهران

  • کد خبر : 8732
  • 12 مرداد 1401 - 13:50
تاکید بر همکاری و تبادل تجربیات بین انجمن بتن البرز و شهریار استان تهران
رئیس انجمن بتن استان البرز گفت: این انجمن باید به گونه اي برنامه ريزي کند که از توانمندي های هرچه بیشتر انجمن بتن البرز و شهریار استان تهران در مسير ارتقای سطح کيفي مرکز توليد بتن آماده استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، نشست مشترک رئیس و اعضای انجمن بتن استان البرز با انجمن بتن شهریار استان تهران به منظور استفاده از تجربیات و توانمندی در حوزه بتن و فرآورده های ساختمانی در محل انجمن بتن شهریار بر گزار شد. در اين نشست اعضای هئیت مدیره انجمن های البرز و شهریار دیدگاه های خود را در خصوص فروش، برنامه ریزی برای روزهای تعطیل، مقاوم سازی و… مطرح و به تبادل نظر پرداختند.

مهدی کیهانی رئیس انجمن بتن استان البرز در این نشست، تبادل تجربیات بین تهران و البرز در حوزه بتن و مقاوم سازی را بسیار مهم دانست و برای گسترش همکاری ها و تداوم این گونه نشست ها به منظور بهره وری بیشتر اعلام آمادگی و به جايگاه آزمايشگاه و امکانات فني و نقش آن در کنترل کيفي پروژهاي عمراني استان اشاره کرد.

وی در ادامه خواستار ايجاد زمينه همکاري، حمايت و همراهي آزمايشگاه ها در بخش هاي مختلف متناسب با نياز، ظرفيت ها و امکانات موجود در دو مجموعه شد و آمادگي آزمايشگاه های بتن استان البرز را جهت ايجاد زمينه همکاري با انجمن بتن شهریار و مراکز توليد بتن آماده در زمينه هاي مختلف کاري از جمله تهيه طرح اختلاط بتن و آزمايش هاي کنترل کيفي دوره اي از مصالح و برگزاري دوره هاي آموزشي و ارائه خدمات مشاوره اي اعلام کرد.

رئیس انجمن بتن استان البرز تاکید کرد: این انجمن باید به گونه اي برنامه ريزي کند که از توانمندي های هرچه بیشتر یکدیگر در مسير ارتقای سطح کيفي مرکز توليد بتن آماده استفاده شود؛ اميدواريم با همکاري دو مجموعه در آينده شاهد اقدامات خوب و اثر بخشي باشيم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8732

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.