• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
12

تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی تسریع شود

  • کد خبر : 1638
  • 02 آذر 1399 - 14:22
تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی تسریع شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید بر تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی، درمان و اشتغال را مهمترین دغدغه ایثارگران دانست.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج معجزه الهی و یک ایده و خلاقیت برای خدمت به کشور و دفاع از ارزشهای نظام است.

وی در ادامه بسیج را نهادی مردمی دانست و اذعان کرد: دوام و قوام کشور و انقلاب به مردم و توده‌های مردم ‌نهاد است و بسیج هم به‌عنوان نهادی مردمی در طول دوران انقلاب اسلامی همواره مانند سدی محکم در برابر تمامی توطئه‌های دشمن مقاومت کرده و کشور را از بحران‌های متعدد عبور داده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان کرد: بسیج صرفا یک تشکیلات نظامی نبوده و نخواهد بود بلکه حرکتی عظیم و جریانی فرهنگی، مذهبی، اعتقادی و ملی است که با تفکر راهبردی و ابتکار امام راحل (ره) شکل ‌گرفته است که جمعی از خوبی‌ها را شامل می‌شود.

رستمیان افزود: برکات و نعمات تشکیل این نهاد میلیونی و مردمی در طول ادوار مختلف تاریخ و حوادث گوناگون بر همه آشکار است، تاریخ شاهد است که در دوران دفاع مقدس و پس از آن بسیج، در تمامی صحنه‌ها حاضر بوده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور خاطرنشان کرد: در چنین روزهایی که سایه این ویروس بر سر مردم سنگینی می کند، بسیجیان مانند همیشه با روحیه ایثارگری وارد میدان عمل و مبارزه با این ویروس شده اند و تاکنون نیز خوش درخشیده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: این عزیزان همواره در راستای دفاع از آرمان‌های امام، شهدا، نظام و ارزش‌های انقلاب پیشتاز بوده و هستند و تکریم و خدمت به این قشر معزز خدمت به کشور و تحکیم ارزش‌های انقلاب است.

رستمیان افزود: بنا به فرمایش امام راحل (ره) «انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدت‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است»، لذا حرکت امروز کارکنان بنیاد شهید به ‌عنوان نهادی انقلابی و خدمتگزار باید در راستای رضایتمندی و تکریم ایثارگران باشد.

وی درمان و اشتغال را مهمترین دغدغه ایثارگران دانست و با تاکید بر لزوم تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی اظهار کرد: قانون بند «و» ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه ابلاغ شده و این قانون در تمامی دستگاه‌های اجرایی لازم‌الاجراست. کارکنان اداره اشتغال بر روند اجرای این قانون نظارت مستمر داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید بر ارتباط مستقیم و مؤثر با مسئولان در راستای حل مشکلات ایثارگران اذعان کرد: تاکنون گام های مثبتی در راستای درمان و اشتغال این عزیزان برداشته‌ شده است و از این پس نیز تمام تلاش خود را در به حداقل رساندن مشکلات ان ها به کار می گیریم.

رستمیان به لزوم اتحاد و همدلی در راستای مبارزه و شکست ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: کشور ما در طول ادوار مختلف با مشکلات زیادی مواجه بوده که با مجاهدت، ایثارگری و تلاش‌های جهادی مردم و مسئولین از آن ها عبور کرده است.

وی ادامه داد: بنیاد شهید به‌ عنوان قشر کوچکی از جامعه وظیفه‌ دارد با اتحاد، همدلی و هم سو با تمامی مردم و مسئولان در مقابله با این ویروس منحوس همکاری لازم را داشته باشد تا مانند دیگر مشکلات، این دوران را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تقویت زیرساخت‌های ارائه خدمات غیرحضوری به ایثارگران را مهم ترین گام برای خدمت به ایثارگران در ایام کرونا دانست و بیان کرد: تمامی دستورات ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا لازم‌الاجراست و نباید هیچ‌ گونه کوتاهی در این زمینه صورت گیرد.

رستمیان تشریح کرد: تقویت زیرساخت‌های ارائه خدمات الکترونیکی و افزایش آن از طریق تماس‌های تلفنی دو گام مؤثر در جهت حفظ سلامتی ایثارگران و خدمت به این عزیزان در زمان شیوع بیماری کروناست که باید انجام شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان یادآور شد: همه ما امروز در کنار کادر مجاهد و ایثارگر درمان و پزشکان کشور هستیم و تمام تلاش خود را برای نابودی این ویروس منحوس بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=1638

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.