• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار البرز:

تبلیغات مفهومی باید جایگزین تبلیغات ناموزن در شهر کرج شود

  • کد خبر : 12022
  • 09 آذر 1401 - 10:53
تبلیغات مفهومی باید جایگزین تبلیغات ناموزن در شهر کرج شود
مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار البرز، نقش تبلیغات و اطلاع رسانی را در میزبانی پایتخت کتاب بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: تبلیغات مفهومی باید جایگزین تبلیغات ناموزن در شهر کرج شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، اردشیر آل عوض، مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار البرز، در جلسه شورای سیاستگذاری پایتخت کتاب که با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج و حمعی از مدیران برگزار شد، گفت: شناخت مشاهیر و مفاخر فرهنگی استان البرز و شهر کرج را باید بیشتر از طریق نمادهای شهری گسترش داد.

وی همچنین تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج نقش موثری در بازنشر طرح پایتخت کتاب و فضاسازی های شهری ایفا می کنند؛ انتظار می رود با اقداماتی که از طریق دبیرخانه طرح پایتخت کتاب انجام می شود، بتوانیم رنگ فرهنگی به شهر ببخشیم بنابراین تبلیغات مفهومی باید جایگزین تبلیغات ناموزن در شهر کرج شود.

مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندار البرز، با اشاره بر ضرورت ساماندهی تبلیغات شهر که بارها از سوی امام جمعه کرج مورد تاکید قرار گرفته است، نقش تبلیغات و اطلاع رسانی را در میزبانی پایتخت کتاب بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: عدم تناسب رنگ ها در تبلیغات شهر کرج، چهره این کلانشهر را دستخوش آشفتگی بصری می کند.

آل عوض خاطرنشان کرد: باید نقش ها و طرح های منطبق با سبک زندگی ایرانی اسلامی، متناسب با الگوهای رنگ شناسی و اصول طراحی در تبلیغات شهری که خود از تریبون های اطلاع رسانی در سطح شهر به شمار می روند، جایگزین طرح های فعلی در تابلوهای شهری شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=12022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.