• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

تجلیل از ایثارگران فعال در عرصه علم آموزی، یکی از مهمترین رسالت های بنیاد شهید است

  • کد خبر : 14153
  • 13 اسفند 1401 - 15:46
تجلیل از ایثارگران فعال در عرصه علم آموزی، یکی از مهمترین رسالت های بنیاد شهید است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز یکی از مهمترین رسالت های بنیاد شهید را تجلیل از ایثارگران فعال در عرصه علم آموزی دانست و گفت: به اینکه ایران اسلامی خاستگاه جوانان ارزشمندی است که می توانند برای رشد و توسعه کشور در دنیا تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در مراسم تجلیل از ۲۷ نفر از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر استان، یکی از مهمترین رسالت های بنیاد شهید را تجلیل از ایثارگران فعال در عرصه علم آموزی دانست و گفت: جمع حاضر، دانش‌آموختگانی فعال و پرتلاش و مایه افتخار این مجموعه هستند.

وی عنوان کرد: حاصل ایثار و ازخودگذشتگی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، حضور فعال فرزندان آن ها در عرصه های مختلف علمی، فناوری و مسائل اجتماعی و تداوم رسالت ایثارگرانه پدر خانواده است. ایثار یعنی تلاش برای تحقق نیکی ها، خوبی ها و خلق زیبایی ها و آنچه زیبنده ایران است و صرفا در جنگ و دفاع نمود عینی پیدا نمی کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه ایران اسلامی خاستگاه جوانان ارزشمندی است که می توانند برای رشد و توسعه کشور در دنیا تلاش کنند، اظهار کرد: خدمت به ایثارگران و تجلیل از آن ها افتخار ما بوده و آمار بالای دانشجویان ممتاز، حاصل کار ارزشمند دانشگاه هاست؛ ما نیز به عنوان متولی امور ایثارگران همکاری لازم را در راستای پیشرفت دانشجویان به عمل می آوریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=14153

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.