• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6

تجلیل از مادران و همسران شهدا توسط بنیاد شهید استان البرز

  • کد خبر : 3374
  • 07 بهمن 1399 - 18:03
تجلیل از مادران و همسران شهدا توسط بنیاد شهید استان البرز
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز حضرت ام‌البنین (س) را الگوی مادران شهدا در صبر و ولایتمداری دانست و خبر داد: طی مراسمی که در روز جمعه 10 بهمن ماه در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) کرج برگزار می شود از مادران و همسران شهدا تجلیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز حضرت ام‌البنین (س) را سمبل یک بانوی ایثارگر و فداکار دانست که علاوه بر اینکه فرزندانش را در راه امام حسین (ع) فدا کرد، در زنده نگه ‌داشتن نهضت عاشورا و رساندن پیام آن نیز نقش بسزایی داشت.

وی حضرت ام‌البنین (س) را الگوی مادران شهدا در صبر و ولایتمداری دانست و اظهار کرد: مادران و همسران شهدا فرزندان خود را انقلابی و ولایت مدار تربیت کردند و مشوق آن ها در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش های والای دفاع مقدس شدند تا جایی که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی از جان خود گذشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری مراسمی به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در کرج خبر داد و گفت: در این مراسم که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و آستان قدس رضوی در روز جمعه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۱۴ در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) کرج برگزار می شود از مادران و همسران شهدا تجلیل خواهد شد.

رستمیان ادامه داد: دیدار مسئولین با مادران و همسران شهدا و دعوت از آن ها برای حضور در رسانه ملی جهت بیان خاطرات و مجاهدت های همسران و فرزندان خود، چاپ مقاله هایی با موضوع شهدا در روزنامه ها و نشریات سراسری و نیز تبلیغات محیطی از جمله برنامه هایی است که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر نهادهای اجرایی برای بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا به اجرا درخواهد آمد.

اتنهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=3374

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.