• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5

تجمع در فضاهای سبز استان البرز در روز ۱۳ فروردین ممنوع است

  • کد خبر : 4449
  • 10 فروردین 1400 - 22:58
تجمع در  فضاهای سبز استان البرز در روز ۱۳ فروردین ممنوع است
مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد کرونای استان البرز اعلام کرد: تجمع در طبیعت، پارک ها و فضاهای سبز عمومی استان البرز در روز ۱۳ فروردین ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، ناصر مقدم مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد کرونای استان البرز در تشریح محدودیت های کرونایی اخیر در این استان گفت: با توجه به انتشار ویروس کرونا در سطح استان البرز و تغییر رنگ شهرهای کرج و فردیس از زرد به نارنجی، شرایط و محدودیت های کرونایی این استان تغییر کرده و متناسب با شرایط جدید وضع شده است.

وی اعلام کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و مقررات موضوعه برای رنگ بندی های مختلف کرونایی، تجمع در طبیعت، پارک ها و فضاهای سبز عمومی البرز در روز ۱۳ فروردین ممنوع است؛ همچنین ‌فعالیت آموزشگاه ها و مراکز فرهنگی هنری نیز طی دو هفته آینده تعطیل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: برگزاری نمازهای جمعه و جماعات در شهرهای نارنجی، به مدت ۱۴ روز تعطیل خواهد بود و همچنین برگزاری برنامه های مذهبی و جلسات اداری و … با حضور بیش از ۱۵ نفر ممنوع است؛ این محدودیت ها از هشتم فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۲ همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور شهروندان در پارک ها و فضاهای سبز در ایام نوروز، تاکید کرد: توصیه ما به عموم شهروندان این است که تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند، در غیر این صورت از حضور و تجمع در فضاهای باز و اماکن شلوغ خودداری و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و از هرگونه عادی انگاری در خصوص کرونا و خطرات آن بپرهیزند.

مقدم ادامه داد: تمام مسئولین ستاد ملی و استانی کرونا، از عمق اعتقادات، علایق و شرایط شهروندان اطلاع دارند اما به دلیل حفظ سلامت و امنیت بهداشتی مردم، حد ضرورت مقررات و محدودیت های کرونایی را بر اساس تجارب و توصیه های کارشناسان بهداشت و درمان تنظیم و اعلام کرده اند تا با رعایت این اصول همانند گذشته شاهد بهبود و کنترل شرایط کرونایی شهر و استان باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات مدیریت هوشمند کرونایی، حضور در پارک ها و فضاهای سبز عمومی شهرها، ممنوع است و نظارت و کنترل لازم توسط مراجع مربوطه در این خصوص صورت خواهد گرفت. لذا از تمام شهروندان درخواست می کنیم که در اجرای این مصوبات مسئولین را همراهی و یاری کنند.

انتهای پیام/ 

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=4449

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.