• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خبر داد؛

برپایی تجمع عزاداران فاطمی در ۲۷ میدان و خیابان اصلی در البرز

  • کد خبر : 12545
  • 05 دی 1401 - 4:53
برپایی تجمع عزاداران فاطمی در ۲۷ میدان و خیابان اصلی در البرز
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برپایی تجمع بزرگ عزاداران فاطمی در روز شهادت حضرت زهرا (س) در 27 میدان و خیابان اصلی البرز و شهرستان های آن خبر داد و گفت: محبین آن حضرت در این روز به خدمت رسانی به عاشقان حضرت زهرا (س) مشغولند.

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز در خصوص ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در این استان گفت: چند روزی است که وجود مطهر ۶ شهید گمنام، فضای این شهر را عطرآگین و معطر کرده است.

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر این شهدا روز سه شنبه ۶ دی ماه از میدان سپاه کرج با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه استان البرز آغاز می شود و علاقه مندان به شهدا، این عزیزان گلگون کفن را تا میدان شهدا همراهی می کنند و راس ساعت ۱۰ صبح اجتماع عزاداران فاطمی با حضور دسته جات عزاداری برپا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با پایگاه های مقاومت بسیج و هیات های مذهبی، در طول مسیر تشییع شهدای گمنام، از میدان سپاه تا میدان شهدا، مواکب و ایستگاه های صلواتی متعددی برپا هستند.

حجت الاسلام ولایی برحق بیان کرد: سخنران این مراسم، حجت الاسلام مهدوی ارفع خواهد بود و پس از آن، حاج علی ابوطالبی، حاج شوذب محمدی، حاج علی قلندری، کربلایی سید امیر حسینی، کربلایی محمد عطاءاللهی، کربلایی مازیار طاولی و کربلایی علی منظمی به مداحی می پردازند.

وی افزود: همزمان با این مراسم، ۲۷ تجمع بزرگ عزاداران حضرت صدیقه طاهره (س) در میادین و خیابان های اصلی شهرهای استان البرز برگزار می شود و محبین آن حضرت در روزهای منتهی به شهادت بی بی دو عالم، به خدمت رسانی به عاشقان و علاقه مندان حضرت زهرا (س) مشغولند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان اظهار کرد: از همین جا از همه ملت شهیدپرور استان البرز و عاشقان بانوی پهلو شکسته دعوت می کنم تا در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس که میهمانان شهر ما هستند و مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) با حضور پرشور خود زینت بخش این اجتماع باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=12545

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.