• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

تحقق اجرای طرح های توسعه ای در بخش درمان در البرز بسیار ضروری است

  • کد خبر : 8770
  • 13 مرداد 1401 - 12:33
تحقق اجرای طرح های توسعه ای در بخش درمان در البرز بسیار ضروری است
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز گفت: پیگیری واگذاری زمین به منظور ساخت بیمارستان 150 تختخوابی هشتگرد توسط دکتر حدادی نماینده مردم البرز در دست اقدام است و با توجه به محدودیت ها و نیاز های استان، تحقق اجرای طرح های توسعه ای در البرز بسیار ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دکتر داریوش طاهرخانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز در نشست مشترک با روسای تشکلات و کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر و نیز رئیس بسیج کارگری استان البرز که در محل مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان برگزار شد، بر لزوم اجرای نظام ارجاع در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز تاکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت درمان و فعالیت های توسعه ای این حوزه در تامین اجتماعی استان اظهار کرد: با توجه به نیازهای اساسی مردم در سطح استان البرز، ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در هشتگرد، ساخت پلی کلینیک تخصصی در نظرآباد، پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی کرج، پلی کلینیک تخصصی حصارک و یک مرکز رفاهی و فرهنگی تامین اجتماعی استان در دستور کار بوده و پیگیری های لازم در حال انجام است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز اضافه کرد: علاوه بر اقدامات و پیگیری های این مدیریت در زمینه های مذکور، پیگیری واگذاری زمین به منظور ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی هشتگرد توسط دکتر حدادی نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در دست اقدام بوده و با توجه به محدودیت ها و نیازهای استان، تحقق اجرای طرح های توسعه ای بسیار ضروری است.

طاهرخانی مطرح کرد: از شرکای اجتماعی خود بخصوص مسئولین کانون های بازنشستگی و کارگری استان البرز و همچنین بسیج جامعه کارگری استان تقاضا داریم در اجرای این طرح ها همدوش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز گام بردارند و یاریگر این مجموعه باشند.

وی در ادامه به ارائه خدمات درست و مطلوب در حوزه درمان اشاره و بیان کرد: در دسترس بودن و دستیابی به خدمات درمانی مقوله های مهمی هستند که هر دو باید مورد توجه قرار گیرند. هم اکنون در بسیاری از شهرستان های استان خدمات در دسترس قراردارد ولی به دلایل مختلف از جمله اشغال ظرفیت ها، دستیابی به خدمات برای نیازمندان واقعی میسر نیست.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز ادامه داد: از تمامی عزیزان بخصوص شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی تقاضا دارم در خصوص اجرای نظام ارجاع در سطح مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، همکاری و اهتمام لازم را داشته باشند؛ یقینا با اجرای نظام ارجاع ضمن رفع بسیاری از مشکلات دریافت خدمات درمانی در سطح استان، این خدمات از مجرای درست به نیازمندان واقعی ارائه خواهد شد.

ما در حوزه کارگری با عقب ماندگی هایی روبرو هستیم

در ادامه این جلسه، مهندس شادبخش، رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر شهرستان کرج به لزوم تعامل و پیگیری برنامه های توسعه ای مدیریت درمان و همچنین لزوم توجه به آموزش اشاره کرد و به آمادکی نمایندگان کانون های بازنشستگی و کارگری استان البرز در جهت پیشبرد برنامه های مربوطه و اجرای آن ها پرداخت.

حسین رجبی، رئیس بسیج کارگری استان البرز نیز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «ما می خواهیم اگر کسی در یک خانواده مریض شد بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد»، گفت: استان البرز در مقایسه با بسیاری از استان های کشور دارای ظرفیت های بسیار بالایی است اما به دلایلی از جمله قرارگیری در همسایگی پایتخت و عدم وجود همگرایی های لازم با مشکلات فراوانی روبروست.

وی افزود: ما در حوزه کارگری با عقب ماندگی هایی روبرو هستیم و در سازمان بسیج کارگری، به تاسی از تاکید مقام معظم رهبری به حوزه کارگری، پیگیری امور و رفع مشکلات این حوزه جزو رسالت های ما تعریف شده است. تمامی کارها در سطح استان قابل پیگیری و اقدام است، لذا در این راستا نیاز به وجود همگرایی و تعریف دستورکار روشن جلسات داریم تا نتایج مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8770

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.