• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تخصیص اعتبار به شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج

  • کد خبر : 27543
  • 04 اردیبهشت 1403 - 10:02
تخصیص اعتبار به شیرخوارگاه امام علی (ع) کرج
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در صورت نیاز اعتباراتی برای فراهم کردن تجهیزات و اقلام مورد نیاز شیرخوارگاه امام علی (ع) اختصاص می دهیم تا مسیر ارتقای خدمت‌رسانی به مددجویان هموار شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سید محمدرضا حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی و عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از مجموعه شیرخوارگاه امام علی (ع) شهرستان کرج بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان خدمات این مرکز قرار گرفتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این بازدید که با هدف نهادینه کردن فرهنگ اکرام ایتام و بررسی امکانات، توانمندی ها و کمبودها صورت گرفت با اشاره به آمادگی وزارت تعاون برای حمایت از مراکز بهزیستی گفت: در صورت نیاز اعتباراتی برای فراهم کردن تجهیزات و اقلام مورد نیاز اختصاص می دهیم تا مسیر ارتقای فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی به مددجویان از طریق بهزیستی هموار شود.

گفتنی است شیرخوارگاه امام علی (ع) در سال ۱۳۹۲ توسط جمعی از خیرین تأسیس شد و زیر نظر اداره کل بهزیستی استان البرز به فعالیت خود ادامه داده است و طبق وظایف قانونی، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در این مرکز پذیرش و نگهداری می شوند. این مرکز همچنین زمینه پرورش و بازگشت موفق کودکان به خانواده یا جامعه را فراهم می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=27543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.