• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
برای اولین بار در کشور؛

تدوین طرح جامع پیشگیری آتش نشانی و خدمات آن

  • کد خبر : 8466
  • 26 تیر 1401 - 10:28
تدوین طرح جامع پیشگیری آتش نشانی و خدمات آن
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طرح جامع پیشگیری آتش نشانی و خدمات آن توسط این سازمان تدوین شده که مسیر ما را تا ده سال آینده پیش‌بینی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمد جمشیدی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در جمع خبرنگاران از تدوین طرح جامع پیشگیری آتش نشانی و خدمات آن توسط این سازمان خبر داد و گفت: این برنامه تحقیقاتی برای اولین بار بین تمام سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی کل کشور تدوین و همه بایدها و نبایدها، کمبودها، الزامات این سازمان و خطرات و تهدیدات شهری در آن گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه این طرح مسیر ما را تا ۱۰ سال آینده پیش‌بینی کرده است اذعان کرد: اماکن تجاری، اداری، مسکونی و معابر پرخطر و… در این طرح ذکر و با توجه به جمعیت بازنشستگان، ظرفیت جذب نیرو نیز در آن پیش‌بینی شده است. درخصوص ارتقای معیشت پرسنل چندین مرتبه به شهرداری ها مراجعه کرده، مشکلات مطرح شده و راهنمایی هایی را دریافت کردیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با تاکید بر رفع مشکلات آتش نشانان با کمک اعضای شورای اسلامی و شهردار کرج اظهار کرد: مقرر شد تا مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی نیز همکاری عمیقی با مجموعه ما داشته باشد و در مسیر تحقیقات تا برطرف شدن مشکلات ما را همراهی کند. تلاش ما بر این است سقف اضافه کار نیروهای عملیاتی را از ۱۲۰ ساعت به ۱۷۵ ساعت برسانیم.

جمشیدی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با تصویب لایحه افزایش میزان اضافه‌کاری کارکنان نیروهای عملیاتی تا سقف ۱۷۵ ساعت، اعمال مبلغ دو میلیون تومان در فیش حقوق ماهیانه در قالب رفاهیات و افزایش پرداخت کمک هزینه غذا به مبلغ دو میلیون تومان از سوی اعضای شورای اسلامی، بخشی از دغدغه‌های نیروهای عملیاتی را حل کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8466

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.