• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

تذکرات شورای شهر کرج به شهرداری بی پاسخ مانده است

  • کد خبر : 6745
  • 21 مهر 1400 - 16:56
تذکرات شورای شهر کرج به شهرداری بی پاسخ مانده است
رئیس کمیته بانوان شورای شهر کرج گفت: برخی مدیران شأن جایگاه خود را نمی دانند و تنها منافع شخصی و آینده سیاسی شان را در تصمیمات و فعالیت های خود مدنظر قرار می دهند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج، فاطمه منعمی رئیس کمیته بانوان شورای اسلامی شهر کرج در جریان هجدهمین جلسه شورای اسلامی این شهر بیان کرد: یکی از مدیران مناطق ده گانه شهر، با این دیدگاه که مردم آن منطقه از لحاظ فرهنگی در سطح پایینی هستند، از انجام اقدامات و مسئولیت های تعریف شده در حیطه فعالیتش سر باز می زند.

وی با بیان اینکه برخی مدیران شأن جایگاه خود را نمی دانند افزود: می گویند سطل زباله نمی گذاریم چون آن را می دزدند! مسئولیت یک مدیر غیر از کار و تلاش و فرهنگ سازی در یک منطقه چیست؟ متاسفانه منافع شخصی و آینده سیاسی برخی مدیران بر خداترسی و انصاف آن ها غالب شده و هزینه کرد این افراد از بیت المال عین خیانت است.

این عضو شورای اسلامی شهر کرج، همچنین بی انگیزه شدن بخش زیادی از نیروهای شهرداری کرج در قبال نحوه عملکرد برخی مدیران را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: بی توجهی به منابع انسانی ما را دچار شکست خواهد کرد. ایجاد انگیزه در کارکنان و اصلاح شیوه مدیریت منابع انسانی، جزو مسئولیت ها و وظایف شهرداری است و ارتباطی با پروژه های بزرگی چون مترو و بزرگراه شمالی ندارد که بخواهیم منتظر رسیدن بودجه باشیم.

وی همچنین از بیان تذکرات بی نتیجه اعضای شورا که مورد پاسخگویی شهردار قرار نمی گیرد، انتقاد کرد و گفت: بارها تذکر دادم که در منطقه حصارک ۷۰ واحد از منازل مردم به دلیل گودبرداری غیراصولی در معرض خطر تخریب و آوار شدن قرار دارد اما کوچک ترین پاسخ یا اقدامی از سوی شهرداری شاهد نبوده ام.

رئیس کمیته بانوان شورای شهر کرج تصریح کرد: شهرداری کرج تاکنون به هیچ یک از تذکرات من پاسخی نداده است که این موضوع سوال برانگیز است و  جای پیگیری جدی دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6745

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.