• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

ترویج گفتمان انقلاب یکی از اهداف مهم سازمان بسیج رسانه

  • کد خبر : 6862
  • 05 آبان 1400 - 19:38
ترویج گفتمان انقلاب یکی از اهداف مهم سازمان بسیج رسانه
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز ترویج گفتمان انقلاب را از مهم‌ترین اهداف سازمان بسیج رسانه عنوان کرد و گفت: علاوه بر جریان سازی یکی از مأموریت‌های رسانه، ترویج امید بر پایه انعکاس خدمات در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سید محمدرضا موسوی‌زاده، مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز امروز در نشست با فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس با اشاره به اینکه رسانه در جریان سازی در جامعه نقش اصلی را ایفا می‌کند، ترویج گفتمان انقلاب را از مهم‌ترین اهداف سازمان بسیج رسانه عنوان کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر جریان سازی یکی از مأموریت‌های رسانه، ترویج امید بر پایه انعکاس خدمات در جامعه در کنار مطالبه‌گری برای محرومیت‌زدایی و رفع آسیب‌های اجتماعی است.

موسوی‌زاده گفت: امروز رسانه‌های معاند با وارد کردن موضوعی تحت عنوان فرهنگ به جامعه، فرهنگ اصیل را تضعیف و محو می‌کنند و این‌گونه جریان رسانه‌های فرهنگ یک کشور جابجا و فرهنگ نادرست ضد اسلامی به باور تبدیل می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز از تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای از نیروهای انقلاب در شهرستان‌های کرج، نظرآباد، ساوجبلاغ و فردیس به همت این سازمان خبر داد و عنوان کرد: این جبهه واحد در زمینه انعکاس خدمات‌رسانی‌ها و مطالبه گری‌ها فعالیت خواهد کرد.

سرهنگ «احسان علیزاده» فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس نیز در این نشست با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در هدایت افکار عمومی گفت: امروز رسانه‌ها به مردم خط می‌دهند و افکار و اندیشه‌های آن‌ها حول محور رسانه‌ها می‌چرخد. ما باید نظم و امیدبخشی را به جامعه منتقل کنیم.

وی مطرح کرد: ممکن است طرز تفکر اهالی رسانه با یکدیگر متفاوت باشد اما آنچه حائز اهمیت است، اصل کار موجودیت نظام، اطلاع‌رسانی به‌حق و مطالبه گری صحیح است. رسانه‌ها در پیگیری و رفع مشکلات مردم و اطلاع‌رسانی موضوعات مختلف در جامعه نقش محوری را ایفا می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس با اشاره به ضرورت همفکری و در کنار هم قرار گرفتن رسانه‌ها در راستای ایجاد امید و آرامش در جامعه بیان داشت: انتظار می‌رود اقدامات انجام شده در سپاه و بسیج به‌درستی به رسانه‌ها به‌ویژه بسیج رسانه منتقل شود تا از این طریق اطلاع‌رسانی‌های لازم به مردم صورت گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=6862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.