• امروز : چهارشنبه - ۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 29 May - 2024
4
رئیس پلیس راهور استان البرز تاکید کرد؛

تشديد برخورد با دوردور شبانه خودروها در البرز

  • کد خبر : 25320
  • 24 دی 1402 - 13:40
تشديد برخورد با دوردور شبانه خودروها در البرز
رئیس پليس راهنمايي و رانندگي استان البرز خبر داد: در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف، با رانندگانی که اقدام به دور دور کردن شبانه در معابر شهری می کنند برخورد می شود.

به گزارش دیده بان البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اجراي طرح تشديد برخورد با رانندگان متخلف که اقدام به دور دور کردن شبانه خودروها در برخي معابر شهري مي کنند خبر داد و گفت: اين طرح به درخوراست های مکرر شهروندان و به منظور ارتقای انضباط اجتماعي در طول هفته به ويژه در روزهاي پاياني هفته در منطقه عظیمیه کرج اجرا مي شود.

وی با تاکید بر تامین آسایش و امنیت شهروندان که از اولویت های اصلی پلیس است، بیان کرد: سلب آسايش عمومي، ايجاد آلودگي صوتي توسط اگزوز خودرو و يا سامانه هاي صوتي وسایل نقليه از جمله مواردي هستند که مخل آسایش مردم می شود لذا این طرح به صورت مستمر در سطح معابر شهری اجرا می شود و پليس با متخلفان برخورد خواهد کرد.

رئیس پليس راهنمايي و رانندگي استان البرز به رانندگان متخلفي که با ارتکاب این گونه تخلفات، موجب سلب آسايش شهروندان مي شوند هشدار داد و عنوان کرد: علاوه بر اعمال قانون و درج در سوابق فرد و وسيله نقليه، خودرو برابر هماهنگي با مقام قضايي به مدت طولاني توقيف خواهد شد.

سرهنگ رحمتی پور اعلام کرد: در سال جاري ۷۴۳ دستگاه وسيله نقليه متخلف که اقدام به دور دور شبانه در مناطق مختلف کرج مي کردند توقيف شدند. طرح برخورد با چنين تخلفاتي تا حصول اهداف پيش بيني شده پليس که ايجاد نظم ترافيکي و حفظ آرامش مردم است ادامه دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25320

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.