• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4
رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج:

تعارض منافع و روزمرگی در شهرداری، دلیل عدم تحقق وعده هاست

  • کد خبر : 23209
  • 29 مهر 1402 - 11:55
تعارض منافع و روزمرگی در شهرداری، دلیل عدم تحقق وعده هاست
رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: اموری در شهرداری روی زمین مانده که در قوانین بالادستی نیز جزو وظایف این مجموعه به شمار می رود؛ عمده دلیل عدم انجام آن ها تعارض منافع و روزمرگی در شهرداری است.

به گزارش دیده بان البرز، محمد اسدیان، رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: ۱۲ مورد در جلسه علنی شورای شهر از شهردار سوال شد اما تاکنون برای جواب آن ها قانع نشده ام. این سوالات در زمینه های ساماندهی دستفروشان (روز بازارها)، طراحی و پياده سازي نظام جبران خدمت، sto، طراحی و پیاده سازي نظام ارزيابي عملکرد و طراحي و پياده سازي نظام شايسته گزینی بودند.

وی افزود: دیگر سوالات در زمینه های مدیریت جامع پسماند، ساماندهي میدان تره بار، ساماندهی تابلوهاي تبلیغاتی، حمل و نقل هوشمند، طراحي و پياده سازي معماری سازمانی، مدیریت فرهنگسراها و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز از طریق راه اندازی شرکت شهربان بودند. سوالات و خواسته‌ها در راستای توسعه شهری و منافع عمومی مردم هستند اما تاکنون پاسخ آن ها ابتر مانده است.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: ساماندهی دستفروشان و روز بازارها، طراحی و پیاده سازی نظام جبران خدمت، تامین مالی به شیوه های نوین درآمد پایدار (sto)، طراحی و پیاده سازی نظام ارزیابی عملکرد، طراحی و پیاده سازی نظام شایسته گزینی، مدیریت جامع پسماند و ساماندهی میدان تره بار از جمله امور روی زمین مانده شهرداری است که در قوانین بالادستی نیز جزو وظایف این مجموعه به شمار می رود.

اسدیان عنوان کرد: ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی، توسعه حمل و نقل هوشمند، طراحی و پیاده سازی معماری سازمانی، مدیریت مشارکتی و مردم پایه فرهنگسراهای محلی، اماکن ورزشی و استقرار نظام جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز از دیگر امور روی زمین مانده هستند که عمده دلیل عدم انجام آن ها تعارض منافع و روزمرگی در شهرداری است.

وی بیان کرد: موارد فوق قابل بحث و ارزیابی است زیرا در آن ها ترک فعل صورت گرفته و خسارات مالی و معنوی بسیاری به کارکنان شهرداری و شهر وارد کرده است. اکنون هزینه های پاسخ گویی در موارد فوق بسیار بالاست چراکه بیش از یک سال از دوره مدیریت شهری آقای شهردار می گذرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=23209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.