• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4
استاندار البرز:

تعاونی ها به کمک نهضت ملی مسکن بیایند

  • کد خبر : 9405
  • 14 شهریور 1401 - 9:44
تعاونی ها به کمک نهضت ملی مسکن بیایند
نماینده عالی دولت در استان البرز در دیدار با نمایندگان بخش تعاون کارگری و کارفرمایی بر مشارکت تعاونی ها در تولید مسکن استاندارد در طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: تعاونی ها به کمک نهضت ملی مسکن بیایند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در ادامه دیدارهای هفته دولت، در دیدار با نمایندگان بخش تعاون کارگری و کارفرمایی که در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به ظرفیت و کارکردهای بخش تعاون در تولید مسکن گفت: در هشتمین مرحله از اجرای طرح نهضت ملی و تولید مسکن مورد نیاز خانوارها نباید از ظرفیت های بی بدیل بخش تعاون در ساخت و تولید مسکن غافل شد.

وی با اشاره به نیاز توجه به بافت های فرسوده به اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزود: با توجه به تغییرات اخیر قوانین مربوط به ثبت نام نهضت ملی مسکن، پیش بینی می شود ثبت درخواست های عمومی نسبت به مشارکت در این نهضت ملی افزایش یابد که این موضوع فرصت خوبی برای استفاده از تجربیات و توانمندی های بخش تعاون است. تعاونی ها باید به عنوان بخش خصوصی و مردمی نسبت به استفاده از فرصت های موجود ورود کنند.

استاندار البرز مشارکت بیشتر بخش خصوصی و مردمی در قرارگاه مسکن استان را یکی از اهداف مجموعه عنوان و اذعان کرد: تعاونی ها به عنوان تشکل های مردمی در بخش تامین منابع و صادرات به کشورهای همسایه باید بیشتر فعال شوند و به کمک نهضت ملی مسکن بیایند. نقش هیئت های مدیره و مدیران عامل همانند دیگر شرکت‌های سهامی خاص و مسئولیت محدود و مشارکت سهامداران در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی های مربوط به فعالیت های اقتصادی و اجتماعی شرکت های تعاونی قابل توجه است.

در ادامه این جلسه عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز نیز ضمن تشکر از حمایت های استاندار و تلاش های نمایندگان بخش کارگری، کارفرمایی و مجموعه تشکل‌های تعاونی های استان بیان کرد: هم اکنون بیش از یک هزار تعاونی فعال در بخش‌های مصرف، مسکن و خدمات در البرز فعالیت می کنند. امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه ۲۷۶ واحدی مسکن شرکت تعاونی استاندارد با حضور استاندار البرز بودیم که از سال ۱۳۹۲ برای اقشار کم درآمد پیش بینی شده و با منابع تسهیلاتی تکمیل شد و به بهره برداری رسید،

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9405

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.