• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
مدیرکل میراث‌فرهنگی البرز اعلام کرد:

تلاش برای به روزرسانی صدور پروانه تأسیسات گردشگری

  • کد خبر : 17051
  • 19 اردیبهشت 1402 - 11:11
تلاش برای به روزرسانی صدور پروانه تأسیسات گردشگری
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اعلام آمار اشتغالزایی سه هزار نفری در واحد‌های پذیرایی استان البرز، گفت: برای به روزرسانی صدور پروانه تاسیسات گردشگری استان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رحیم خاکی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز در نشست با اعضای انجمن حرفه‌ای واحد‌های پذیرایی استان با بیان اینکه البرز از لحاظ برخورداری از واحد‌های پذیرایی، استانی برخوردار و غنی به شمار می رود، گفت: حدود ۱۵۰ واحد پذیرایی در البرز فعال هستند که برخی از آن‌ها در سطح ملی نیز شاخص بوده و سهم مناسبی در اقتصاد استان دارند.

وی با اشاره به اینکه آمار اشتغالزایی در واحدهای پذیرایی استان البرز حدود سه هزار نفر است، بیان کرد: تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه اشتغال، سرلوحه ما در برنامه‌ریزی و توسعه اقتصاد گردشگری و صنایع وابسته بوده و حمایت جدی از فعالیت در این حوزه، جزو اولویت‌های این اداره کل به شمار می‌رود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز افزود: یکی از مطالبات اصلی استاندار البرز از تشکیلات گردشگری استان، به روزرسانی صدور پروانه‌ تأسیسات گردشگری است و این اداره کل نیز تلاش خود را به کار گرفته تا با استفاده از ظرفیت های منابع انسانی و فناوری اطلاعات به این امر جامه عمل بپوشاند.

خاکی همچنین با تأکید بر نقش اقتصاد گردشگری در تحقق اشتغال پایدار و توسعه اقتصاد محلی استان البرز، از فعالان و سرمایه گذاران گردشگری دعوت کرد تا در حوزه زیرساخت‌ها و سرمایه گذاری در پروژه‌های گردشگری کوچک و متوسط ورود کنند.

گفتنی است در این جلسه اعضای انجمن واحد‌های پذیرایی نقطه نظرات خود را در خصوص مشکلات از جمله موانع سامانه جانا در تمدید پروانه‌ها، معرفی مدیران تاسیسات گردشگری، موانع دریافت تمبر مالیاتی و … ارائه کردند و در خصوص راهکارهای برون رفت از این مسائل، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17051

ثبت دیدگاه

  1. Hello there! I know this is kinda off topic but I was wondering which blog platform are you using for this website? I’m getting sick and tired of WordPress because I’ve had issues with hackers and I’m looking at alternatives for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

    http://www.vorbelutrioperbir.com

  2. медицинская справка ۲۰۲۳ spravki-kupit.ru

  3. My family members always say that I am wasting my time here at net, but I know I am getting familiarity daily by reading such pleasant articles or reviews. купить государственный диплом

  4. Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this article and the rest of the site is extremely good. чеки гостиницы с подтверждением санкт петербург

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.