• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
6

تمام ظرفیت های بسیج مداحان در خدمت اوقاف و مجموعه‌های مربوطه است

  • کد خبر : 5973
  • 16 تیر 1400 - 19:35
تمام ظرفیت های بسیج مداحان در خدمت اوقاف و مجموعه‌های مربوطه است
رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور گفت: تمام ظرفیت‌های این سازمان در خدمت اداره کل اوقاف و مجموعه‌های مربوطه است تا با راهنمایی‌ها و هدایت‌های این مجموعه، بیش از پیش از این ظرفیت‌ها در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی و تعظیم شعائر دینی بهره‌مند شویم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور امروز در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان کرد: برخی مجموعه‌های متولی امورات فرهنگی، هیأتی و ستایشگری مانند اداره‌کل اوقاف و بقاع متبرکه از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستند که می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند و در این زمینه تأثیرگذار باشند.

وی از اعلام آمادگی سازمان بسیج مداحان برای همکاری با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز خبر داد و گفت: تمام ظرفیت‌های این سازمان در خدمت این اداره کل و مجموعه‌های مربوطه است. امید آن می‌رود با راهنمایی‌ها و هدایت‌های مدیرکل این مجموعه، بتوانیم بیش از پیش از این ظرفیت‌ها در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی و تعظیم شعائر دینی بهره‌مند شویم.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور همچنین از فعالیت شورای هیئات و تشکل‌های دینی مذهبی در کشور خبر داد و مطرح کرد: مجموعه‌های مختلفی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، هیأت رزمندگان، اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی و … در این شورا فعالیت دارند. چنانچه اداره‌کل اوقاف، دارای مجموعه‌ای تحت عنوان عترت باشد، نماینده‌ای از این اداره کل می‌تواند در شورای مذکور حضور داشته باشد.

ارجونی با بیان اینکه این شورا، متشکل از مجموعه‌های مذهبی است و توانایی تصمیم‌گیری در سطح کلان را دارد، خاطرنشان کرد: دارالقرآن اوقاف و امور خیریه، مجموعه‌ای بسیار قوی است که فعالیت‌های تأثیرگذاری را انجام می‌دهد. امید است خداوند به همه ما توفیق دهد تا بتوانیم رضایت او را در این مسیر جلب کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5973

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.