• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات کرونایی تا پایان شهریور

  • کد خبر : 5912
  • 05 تیر 1400 - 17:46
تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات کرونایی تا پایان شهریور
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند تا پایان شهریور 1400 تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حسین فلاح نژاد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: بر اساس ابلاغ قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در ۸ خرداد ۱۴۰۰، مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات و سایر حمایت‌های بانکی بنگاه های به شدت آسیب دیده از کرونا تمدید شد.

وی بیان کرد: متقاضیان می توانند در سامانه کارا به نشانی اینترنتی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند. بانک ها و مؤسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبل تا پایان آبان ۱۴۰۰ هستند.

وی مطرح کرد: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات مصوب ستاد ملی کرونا در بخش های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان شهریور ۱۴۰۰ مطابق همان دستورالعمل و شرایط ابلاغی قبلی تمدید شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در خصوص بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونایی بیان کرد: بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونایی اخذ شده توسط مشاغل و بنگاه های بخش های گردشگری، ورزش و جوانان و فرهنگ و هنر اعم از تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید تا پایان شهریور سال جاری امهال می شود.

فلاح نژاد حمایت های مالیاتی، بانکی، بیمه ای و سایر حمایت‌ها از جمله تمدید مهلت بازپرداخت ها را از جمله حمایت های اقتصادی در خصوص کسب و کارهای آسیب دیده دوران کرونا بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا عنوان کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.