• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

تهاجم، ضربه آخر باطل در مقابل حق/ دشمن با محتوای زیارت عاشورا کار دارد

  • کد خبر : 8659
  • 09 مرداد 1401 - 16:31
تهاجم، ضربه آخر باطل در مقابل حق/ دشمن با محتوای زیارت عاشورا کار دارد
وی گفت: حمله دشمن به یک طلبه جوانی که در حال قرائت زیارت عاشوراست، از سر درماندگی است. در واقع آن ها با منبر و طلبه کار ندارند بلکه با محتوای زیارت عاشورا و ادعیه کار دارند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، همزمان با دومین روز از ماه محرم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز و معاون این اداره کل با حضور در بیمارستان شهید مدنی کرج از سید مجتبی حسینی طلبه جوانی که هفته گذشته در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) کرج حین قرائت زیارت عاشورا مورد سوء قصد قرار گرفت و با چاقو مضروب شد، ملاقات کردند.

در حاشیه این دیدار حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه رویارویی حق و باطل همیشه و در تمام ادوار بوده و هست و تا ابد نیز ادامه خواهد داشت، گفت: جبهه باطل هر روز به نوعی خود را نمایان می کند و سعی در خاموش کردن چراغ حقیقت دارد.

وی مطرح کرد: امروز جبهه حق در قالب استعمار، استکبار، تهجر و صهیونیست در یک طرف و انقلاب اسلامی و آن هایی که دلداده خداوند منان، حق و حقیقت و به ویژه اهل بیت (ع) هستند در مقابل آن قرار گرفته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز یادآور شد: طرفداران حق و حقیقت به دلیل داشتن منطقی خاص و قابل قبول، همیشه مورد هجمه قرار گرفته اند، بنابراین هر جا که رویارویی حق و باطل به اوج خود برسد و باطل در منطق گفت و گو موفق نشود حق را از میدان به در کند، تهاجم را در پیش می گیرد.

وی با اشاره به رویارویی حق و باطل در ادوار مختلف تاریخ از جمله هابیل و قابیل، به مقابله امام حسین (ع) با کفار و جبهه باطل در قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: در تمام این موارد شاید جبهه باطل توانسته باشد آسیب مادی به حق وارد کند اما در باطن، منطق جبهه حق موفق شده حقانیت خود را عیان کند و پیروز میدان شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه امروز دشمن از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به عنوان دو بال سرخ حسینی و مهدوی واهمه دارد، مطرح کرد: این روزها که ایام سوگواری حضرت اباعبدلله الحسین (ع) است همه مردم با حب و مودتی که از این خاندان در دل دارند به سمت مجالس عزا حرکت می کنند.

حجت الاسلام دشتکی تاکید کرد: برپایی مراسم باشکوه عزای سالار شهیدان و یارانش به هیچ عنوان خوشایند دشمنان نیست و آنان به آتش کینه متوسل شده و قصد دارند به انحای مختلف چراغ محبت اهل بیت (ع) را در دل های شیعیان خاموش کنند در حالی که با این اقدام، در واقع خود را به آتش می کشند.

وی گفت: به لطف خداوند متعال، مراسم سوگواری امام حسین (ع) هر سال پرفروغ تر از گذشته برگزار می شود؛ این حرکت ایضایی دشمن و حمله به یک طلبه جوانی که در حال قرائت زیارت عاشوراست، از سر درماندگی است. در واقع آن ها با منبر و طلبه کار ندارند بلکه با محتوای زیارت عاشورا و ادعیه کار دارند اما غافل هستند که این حرکت آن ها چراغ محبت ائمه را در دلها روشن تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=8659

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.