• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج خبر داد؛

توافق خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس شهری برای کلانشهر کرج

  • کد خبر : 17538
  • 28 اردیبهشت 1402 - 19:57
توافق خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس شهری برای کلانشهر کرج
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از توافق جهت خرید 30 دستگاه اتوبوس شهری برای این کلانشهر در بازدید از شرکت عقاب افشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مسعود محمدی، رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج امروز در بازدید از صنایع خودروسازی عقاب افشان اتوبوس های شهری، با اشاره به اینکه توجه به حمل و نقل عمومی نقش بسزایی در توسعه یافتگی پایدار شهری دارد، عنوان کرد: مدیریت شهری نقش بسیار مهمی در توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون شهری دارد.

وی بیان کرد: یکی از معیارها و شاخصه های توسعه یافتگی پایدار شهری را می توان در پیشرفت و توسعه حمل و نقل عمومی دانست زیرا توجه به این حوزه نقش بسزایی در توسعه یافتگی شهر از دید شهروندان خواهد داشت و در صورت توسعه هدفمند و علمی حمل و نقل عمومی اهدافی همچون کاهش تصادفات و معضلات آلودگی هوا و بهبود وضعیت شهرها محقق می شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از توافق جهت خرید ۳۰ دستگاه اتوبوس شهری برای این کلانشهر خبر داد و گفت: توجه ویژه مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به موضوع حمل و نقل عمومی و اختصاص اعتبار به بازسازی اتوبوس های فرسوده در راستای افزایش ظرفیت بالای ناوگان عمومی و استفاده گسترده از این وسایل، مستلزم توجه جدی به تجهیز و نوسازی ناوگان عمومی است.

محمدی خاطرنشان کرد: این امر نیازمند اختصاص اعتبارات مالی برای نوسازی اتوبوس های فرسوده، جبران هزینه های بالای استهلاک و خرید قطعات یدکی و لاستیک است تا با ارائه خدمات مطلوب زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: همکاری و مشارکت در مجتمع تعمیرگاهی سازمان حمل و نقل بار و مسافر، خرید میدل باس و همچین مباحث در خصوص بازسازی اتوبوس های فرسوده مطرح و مقرر شد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری کرج و این شرکت معتبر ایرانی به زودی منعقد شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17538

ثبت دیدگاه

  1. Thanks for finally writing about > %blog_title% < Liked it! bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.