• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2
معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

توسعه اقتصادی کشور مسیری جز توسعه گفتمان کارآفرینی ندارد

  • کد خبر : 9560
  • 23 شهریور 1401 - 13:13
توسعه اقتصادی کشور مسیری جز توسعه گفتمان کارآفرینی ندارد
معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت گسترش روحیه کار آفرینی در بین مردم گفت: در توسعه اقتصادی کشور هیچ مسیری جز توسعه گفتمان کارآفرینی نداریم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین  انعقاد تفاهم نامه همکاری میان معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در راستای توسعه کار آفرینی که در کرج انجام شد، گفت: در توسعه اقتصادی کشور هیچ مسیری جز توسعه گفتمان کارآفرینی نداریم.

وی با بیان اینکه همه امور در سطوح خرد و کلان اقتصادی به کار آفرینی ختم می شوند و با اشاره به ابلاغی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط  رهبر معظم انقلاب در ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ در خصوص اهمیت کارآفرینی اذعان کرد: با توجه به اهمیت کارآفرینی در دو بند آن به توسعه و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و ادبیات کارآفرینی توجه کرده است.

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: اگر روحیه کارآفرینی در اجزا و ارکان اقتصاد کشور وجود نداشته نباشد عملا هیچ تحول و پیشرفت خاصی صورت نخواهد گرفت. ما اعتقاد داریم مسیری غیر از توسعه کار آفرینی برای حل مسائل اقتصادی کشور وجود ندارد. کارآفرینی یک فرایند مردمی است و بیش از اینکه عینی باشد ذهنی است و با نفس انسان سر و کار دارد.

کریمی بیرانوند با اشاره به اهمیت انعقاد تفاهم نامه مذکور با وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از بهترین و کارآمدترین روش ها برای توسعه کار آفرینی و گفتمان آن، استفاده از ظرفیت معلمان و قشر فرهنگی است زیرا تنها قشری که با تمام بدنه جامعه ارتباط دارد و بر تربیت نسل آینده تاثیر گذار است معلمان هستند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=9560

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.