• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
13

تولیدات واحدهای منطقه ویژه اقتصادی پیام کشور را از واردات بی نیاز می کند

  • کد خبر : 5990
  • 17 تیر 1400 - 20:47
تولیدات واحدهای منطقه ویژه اقتصادی پیام کشور را از واردات بی نیاز می کند
دادستان عمومی و انقلاب مركز استان البرز گفت: تولیدات واحدهای فعال توليدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام می تواند كشور را از واردات بسياری از كالاها بی نياز کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مركز استان البرز، در بازدید از منطقه ويژه اقتصادی و فرودگاه بين المللی پيام با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: این منطقه با داشتن چندين واحد توليدی و صنعتی، يكی از مراكز مهم توليدی در منطقه است. به عنوان دستگاه قضا تلاش می کنیم در توسعه توليد و اشتغال و رفع موانع اين منطقه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده جهت فعال سازی هر چه بيشتر زيرساخت ها در این منطقه اظهار کرد: يكی از موارد مطرح شده، بهبود راه های دسترسی به فرودگاه بود كه به همين منظور هماهنگی هايی با مديركل راهداری استان البرز صورت گرفت و مقرر شد هر چه سريعتر اين راه ارتباطی با هدف تسهيل رفت و آمد مسافران و ارائه تسهيلات به آنها بهبود و توسعه يابد.

مددی با اشاره به وجود واحدهای فعال توليدی و صنعتی مستقر در این منطقه و با بیان اینکه تولیدات این واحد ها می تواند كشور را از واردات بسياری از كالاها بی نياز کند خاطرنشان کرد: يكی از مسائل مطرح شده مربوط به كالاهای رسوب شده در انبارها بود كه در اين رابطه نيز مقرر شد با ورود دادستانی از طريق مكاتبه با سازمان فروش اموال تمليكی، هر چه سريعتر وضعيت اين كالاها مشخص شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=5990

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.