• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
استاندار البرز:

تکمیل پروژه‌های راهداری گامی برای توسعه استان است

  • کد خبر : 17209
  • 22 اردیبهشت 1402 - 3:00
تکمیل پروژه‌های راهداری گامی برای توسعه استان است
استاندار البرز در بازدید از تعدادی از پروژه‌های در دست اجرای راهداری البرز گفت: تکمیل پروژه‌های در دست اجرا گامی برای توسعه استان است و می‌طلبد همه مسئولان ذیربط برای تحقق این مهم تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز با حضور میدانی در محل اجرای تعدادی از پروژه‌های راهداری البرز از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت و در حاشیه این بازدید گفت: البرز شاهراه ارتباطی ۱۴ استان کشور است و این موقعیت باعث شده حجم بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان نسبت به سایر استان‌های کشور چندین برابر شود.

وی با تاکید بر اینکه موقعیت ویژه البرز ضرورت توجه به راه‌های استان را بیشتر می‌کند، ادامه داد: یقینا با توجه ویژه مدیرکل راهداری البرز در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم و کاربران جاده‌ای، روند پیشرفت پروژه‌های در دست اجرای راهداری البرز تسریع می‌شود.

استاندار البرز در ادامه در مورد پروژه تعریض محور قزلحصار-کیانمهر نیز توضیح داد: این جاده یکی از محورهای پرترافیک استان البرز است که بنا به درخواست‌های مکرر مردمی در راستای ارتقای ایمنی تردد و کاهش بار ترافیکی این محور، عملیات تعریض آن در دستور کار قرار گرفته است.

عبداللهی بیان کرد: این پروژه با همکاری اداره‌کل راهداری استان البرز، شهرداری‌های کرج، کمالشهر، چهارباغ و نیز شرکت توزیع نیروی برق استان در حال اجراست و امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری برسد تا مسیر خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای هموارتر شود.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های در دست اجرا گامی برای توسعه استان است و می‌طلبد همه مسئولان ذیربط برای تحقق این مهم تلاش کنند، اشاره کرد: با اقدامات انجام شده بخشی از آزادراه کرج-قزوین نیز تعریض شده و زیر بار ترافیکی رفته است و در حال حاضر این پروژه در محدوده مهرویلا تا گلشهر در حال اجراست.

لازم به ذکر است در این برنامه که با همراهی به همراه‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صورت گرفت، استاندار البرز از پروژه‌های تعریض آزادراه کرج- قزوین، رفع گره ترافیکی پل فردیس تا پل کلاک و تعریض محور قزلحصار- کیانمهر بازدید کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=17209

ثبت دیدگاه

  1. справки москва spravki-kupit.ru

  2. Hey there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I truly enjoy reading through your blog posts. Can you suggest any other blogs/websites/forums that go over the same subjects? Thanks for your time! Professor Smith

  3. Hey there, You have performed a great job. I will definitely digg it and personally recommend to my friends. I am sure they will be benefited from this site. где купить диплом

  4. Hi there, constantly i used to check webpage posts here early in the dawn, as i like to gain knowledge of more and more. bezogoroda.ru

  5. I simply could not depart your site prior to suggesting that I extremely enjoyed the standard information a person supply on your visitors? Is going to be back steadily in order to inspect new posts купить чеки на гостиницу в санкт петербурге

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.