• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

تیراندازی سرباز وظیفه در ساوجبلاغ منجر به فوت دو نفر شد

  • کد خبر : 25957
  • 21 بهمن 1402 - 9:26
تیراندازی سرباز وظیفه در ساوجبلاغ منجر به فوت دو نفر شد
در پی تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه يگان امداد شهرستان ساوجبلاغ یک مامور در حال گشت و یک شهروند کشته و قاتل نیز در تعقیب و گریزها بر اثر واژگونی خودرو جان باخت.

به گزارش دیده بان البرز و به نقل از خبرگزاری پلیس البرز، در پی تیراندازی جنون آمیز سرباز وظیفه يگان امداد شهرستان ساوجبلاغ به سمت یکی از مامورین در حال گشت، فرمانده انتظامی استان، دستور ویژه رسیدگی به این موضوع را صادر کرد.

اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان البرز، با صدور اطلاعیه ای در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: اوایل بامداد امروز، سرباز وظیفه يگان امداد شهرستان ساوجبلاغ، به دلیل نامعلوم طی یک اقدام جنون آمیز و با اسلحه در اختیار به سمت یکی از پرسنل این يگان که به اتفاق هم در حال گشت زنی بودند، شلیک کرد و منجر به فوت وی شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: قاتل در ادامه پس از تیراندازی به سمت یکی از شهروندان، که منجر به فوت وی نیز می شود، خودروی آن شهروند را به سرقت برده و بی هدف، به سمت استان‌های غربی حرکت می کند که با اقدام اطلاعاتی صورت گرفته، خودرو شناسایی شد.

در تعقیب و گریزهای انجام شده، قاتل بدون توجه به دستور ایست پلیس، به مسیر خود ادامه می دهد که عوامل انتظامی با رعایت کامل قانون به کارگیری سلاح، به سمت خودرو شلیک می کنند و در نهایت به دلیل واژگونی آن، ضارب فوت می کند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: در پی این حادثه، فرمانده انتظامی استان البرز، بلافاصله دستور ویژه رسیدگی به پرونده جهت روشن شدن زوایای آن را صادر کرد که نتایج حاصله، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://didebanealborz.ir/?p=25957

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.